Posts

Showing posts from 2017

huhuhu

salam, hai.... bukan salam uitm k ni salam pembuka kata ja.. hihihi
dah terlalu lama tak update blog. tapi kalau update pun takdak sapa nak baca
so sama ja update ataupun tak. hehehe

syukur alhamdulillah hidup tun dah makin bahagia skrg. ehh mcm la selama ni tak pernah bahagia kan. hahaha
alhamdulillah, kaki dah totally sembuh.. dah boleh jalan, lari, panjat sana sini lagi dah
inshaaAllah Atul akan lbh jaga diri dan kesihatan lepasni

alhamdulillah jugak, habis praktikal terus dapat kerja di tempat praktikal tu jugak. org kata mmg rezeki atul laa dapat sambilan situ. sbb mmg susah nak dapat kerja dekat situ walaupun hanyalah sambilan.

atul rasa alhamdulillah sgt, tahun 2017 atul sgt murah rezeki.. terima kasih ya Allah... Allah hilangkan org2 yg tak sepatutnya ada dgn atul tp Allah gantikan dgn org2 yg baru dan inshaaAllah baik belaka.