Posts

Showing posts from January, 2012

24 Jan 2012 again

Image

24 Jan 2012

o k a y
a k u
d a h
s t a r t
t e n s i o n
s e b a b n y a
h a r i
k h a m i s
n i
a k u
a d a
t e s t
B E L 2 6 0
d a n
E C O 1 6 2
p a d a
m a l a m n y a
m a n a k a l a
h a r i

J u m a a t
p u l a k
h a r i
k e n a
h a n t a r
a s s i g n m e n t
C T U 1 5 1


have a nice day :)


zaman ribena :)

tadi time nak masuk rumah, ternampak kelibat si Faris. tetiba teringat zaman dulu2 kala~ Faris ni jiran depan rumah aku / kawan lama aku. okay, teringat laa dulu sebelum aku ada kawan2 perempuan, aku dok kawan ngan depa tu laa. depa tu AMAN(abg aku), FARIS, FAISAL. dulu kami kawan baik. baik sangat3! sampai lah tahun 2003. sejak Faisal pindah pi KL, kami ber4 dah tak serapat dulu sampai lah saat ini.... :(
okay, aman, faris, faisal ni merupakan kawan lelaki pertama aku.dulu time kecik2 slalu main sama2. walaupun aku sorang ja perempuan, depa slalu anggap aku as lelaki. -.- umur kami ni, mengikut 'tangga'.kalau macam sekarang, umur aku dah 19tahun.faisal 20tahun.faris 21tahun.aman 22tahun. haaa???? umur aku dah 19 tahun ?! ohmygod.ok mcm tak percaya ja umur aku dah nak masuk 19 bulan 5 ni.fuh, makin BESARaku. >.<
okay, yang sedih sangat ni, kami ber4 dah pun tak mcm dulu....masing2 dah besaq, masing2 dh ada haluan hidup masing2.masing2 dah ada kekasih hidup masing2. kecuali…

Set Fire to the Rain- Adele

Image