Tuesday, January 24, 2012

24 Jan 2012 again



nampak mmg mcm tak sedap pun.tapi rasanya, fullamak~! hahaha
*kuah tu terlebih masak tu yg jd lagu tuuuu*

24 Jan 2012

o
k
a
y

a
k
u

d
a
h

s
t
a
r
t

t
e
n
s
i
o
n

s
e
b
a
b
n
y
a

h
a
r
i

k
h
a
m
i
s

n
i

a
k
u

a
d
a

t
e
s
t

B
E
L
2
6
0

d
a
n

E
C
O
1
6
2

p
a
d
a

m
a
l
a
m
n
y
a

m
a
n
a
k
a
l
a

h
a
r
i


J
u
m
a
a
t

p
u
l
a
k

h
a
r
i

k
e
n
a

h
a
n
t
a
r

a
s
s
i
g
n
m
e
n
t

C
T
U
1
5
1



have a nice day
:)



Monday, January 23, 2012

zaman ribena :)

tadi time nak masuk rumah, ternampak kelibat si Faris. tetiba teringat zaman dulu2 kala~ Faris ni jiran depan rumah aku / kawan lama aku. okay, teringat laa dulu sebelum aku ada kawan2 perempuan, aku dok kawan ngan depa tu laa. depa tu AMAN(abg aku), FARIS, FAISAL. dulu kami kawan baik. baik sangat3! sampai lah tahun 2003. sejak Faisal pindah pi KL, kami ber4 dah tak serapat dulu sampai lah saat ini.... :(

okay, aman, faris, faisal ni merupakan kawan lelaki pertama aku.dulu time kecik2 slalu main sama2. walaupun aku sorang ja perempuan, depa slalu anggap aku as lelaki. -.- umur kami ni, mengikut 'tangga'.kalau macam sekarang, umur aku dah 19tahun.faisal 20tahun.faris 21tahun.aman 22tahun. haaa???? umur aku dah 19 tahun ?! ohmygod.ok mcm tak percaya ja umur aku dah nak masuk 19 bulan 5 ni.fuh, makin BESAR aku. >.<

okay, yang sedih sangat ni, kami ber4 dah pun tak mcm dulu....masing2 dah besaq, masing2 dh ada haluan hidup masing2.masing2 dah ada kekasih hidup masing2. kecuali aku ngan aman ja yang takdak lagi. hua3 sabaq nah tokman ? tkpa, adik ada. hhe

kepada aman, faris, faisal, semoga berbahagia selalu. aku rindu dekat hampa weyyyyy :( rindu nak main ngan hmpa mcm dulu2 kala~ rindu nak main robot, rindu nak main mercun, rindu nak main hantu2, rindu nak stonecold, rindu nak panjat pokok, rindu nak naik perahu dlm sungai belakang rumah mcm dulu, tapi laani sungai tu takdak dah. hha rindu nak buat semua benda had kita dok buat dulu laa, had paling rindu, rindu nak main bola sepak.lama dah tak sepak bola.dok sepak orang ja la ni


Tuesday, January 17, 2012