Wednesday, October 17, 2012

KALAU

KALAU lah perkataan KALAU ni wujud....
semua benda yang kita impikan tu
mungkin boleh jadi kenyataan
kita selalu kata
"KALAU lah aku blablabla....  mesti tak blablabla...."
"KALAU lah  blablabla....  ......"
"KALAU ............."
semuanya ada KALAU.
cuba sebut KALAU tu bnyak3 kali
tak rasa pelik ka?
hahahaa
knpa KALAU?!
hehehe

okay, KALAU lah perkataan KALAU tu wujud kan,
mesti best kan.....
contohnya...

seorang gadis yang sedang sunyi dan merindukan shabat baiknya sedang dduk bersendirian.dia sedang memikirkn tntg shabat2nya.tiba-tiba dia berkata seorang diri,
"KALAU lah kami dapat universiti yang sama....mesti seronok sangat.mesti aku tak sunyi sgt.mesti aku bahagia sgt.hmmm"

yessss! cuba fikir balik, KALAU lah perkataan KALAU tu wujud, mesti gadis tersebut boleh berada dengan sahabat2 nya dalam universiti yg sama.dan mesti gadis tersebutr tdk akan sunyi lg...dan gadis tersebut akan seronok sangat.kannnnn?


okay, aku dah merapu meraban di pagi hari.hahahaha
takdak benda nak cerita actually
tapi cuma nak highlight kan dekat pkataan KALAU tu KALAU lah KALAU tu wujud

*KALAU ok.....bukan KILAU





Saturday, October 13, 2012

Sahabat Dunia Akhirat :)





.cikila.cikatun.cikanan.


Terima Kasih ya Allah....
sebab dah bagi mereka berdua untuk ku
bersyukur sangat
:)



Friday, October 12, 2012

salam Jumaat :)






"learn to give your absence 

to those who don't appreciate your presence"