Friday, July 22, 2011

hye :)

hye ! nama saya halimatul saadiah binti yahaya. saya taktau nak buat apa lagi. kerja banyak yang perlu dibuat.yes, banyak sangat3. tapi tak terbuat. okaylah, bye !






Tuesday, July 19, 2011

-______-


tapi dia tak tau pun
aku rasa dia tak suka aku
hahahahahahhha
padan muka aku
tapi,
aku memang dah tau pun
sapa lah aku kan,
orang nak suka
untung lah kalau ada
tu pun KALAU ADA LAH
huahuahuahua
aku ni memang suka macam ni
dahulu kini dan....
selamanya ?
suka sungguh bertepuk sebelah tangan
-__________-
ok3
aku tau laaa,
aku admit laaa,
aku tak sebaik mereka2
aku tak secantik mereka2
aku takdak apa2 pun
tapi,
aku ada hati dan perasaan !
cukuplah sakit buat kali ini
aku pernah kata dah dulu macam ni
tapi,
aku tak mampu nak tunaikan
aku cuma mampu berdoa sahaja
okay,
yang penting kebahagiaan ibu dan ayah
ibu&ayah....
i'm sorry ?
i love you

Monday, July 18, 2011

happy birthday

hari demi hari
usia semakin meningkat
hari ini,
genap 28 tahun kakak aku tersayang di muka bumi ini
HAHAHAHAHA
*ayat mmg agak kurang asam*
walau apa pun,
terima kasih kepada ibu dan ayah
kerana sudah selamat melahirkan kakak

kakak~
awak tu dah tua okay ?
even you macam kanak2 ribena.
ahhaaa,
tak sangka, awak dah kawen kan ?
okay, currently i damn missing you kak
rindu saat kita bersama,
hahaha,
okaylah, sekarang awak dah ada kehidupan awak.
ahhaa,

errr, adik cuma nak ucapkan SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN
semoga berbahagia selalu dunia dan akhirat
:)

Monday, July 4, 2011

-____-

you can kill the dreamer but you can never destroy the dreams a dream you dream alone is only a dream a dream you dream together is reality so, don't give up

take my love

i swear
there is no another chance for me
to be with you
now, I know the way
how I can always to be with you
please take away my love with you
take it where ever you want to go
take it as your friend,
your beloved friend,
i am here will doing the same
keep loving you in my life
in my heart
till someday time will unite us

i love you but you will never know...
i know it's kinda fool
but i know who I am
really really really not suitable with you
if we are together
i know,
people around us
will laugh and laugh and laugh to us
err, not to us
but to me
because......
i'm such a silly girl who felt in love with a guy like you !


sincerely,
-ME-

Saturday, July 2, 2011



SALOMA & P.RAMLEE
kata..........
saat yang bahagia datang sekejap sahaja



bak kata NORA DANISH.....
so, kita enjoy !!!


MAK aku pulak jerit sambil bertanya..........
"awat ni ?? gila ka ??"


dan AKU pun menjawab....
"yaa, gila. gila bayang ! "
kah3

Friday, July 1, 2011

again

HIDUP TIDAK SEMESTINYA INDAH












DALAM KEHIDUPAN ADA SUKA DAN DUKA






UNTUNGLAH MEREKA YANG SUKA






DAN BERSEDIH LAH PADA MEREKA YANG SEDANG DALAM KEADAAN DUKA





WALAU APA PUN KEADAAN KITA.....





BERSYUKURLAH...............










APA YANG DIMILIKI OLEH KITA TIDAK SEMESTINYA MENJADI MILIK KITA UNTUK SELAMANYA~



HAVE A NICE DAY ^^