-______-


tapi dia tak tau pun
aku rasa dia tak suka aku
hahahahahahhha
padan muka aku
tapi,
aku memang dah tau pun
sapa lah aku kan,
orang nak suka
untung lah kalau ada
tu pun KALAU ADA LAH
huahuahuahua
aku ni memang suka macam ni
dahulu kini dan....
selamanya ?
suka sungguh bertepuk sebelah tangan
-__________-
ok3
aku tau laaa,
aku admit laaa,
aku tak sebaik mereka2
aku tak secantik mereka2
aku takdak apa2 pun
tapi,
aku ada hati dan perasaan !
cukuplah sakit buat kali ini
aku pernah kata dah dulu macam ni
tapi,
aku tak mampu nak tunaikan
aku cuma mampu berdoa sahaja
okay,
yang penting kebahagiaan ibu dan ayah
ibu&ayah....
i'm sorry ?
i love you

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU