a very sad night

tokmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
adik rindu tokmannnnnnnnnnnnnnnnnnn
abang balik sat sangat
tak dan nak sembang2
dah la penipu
dulu masa adik start cuti sem kata nak dduk rumah
tapi dah pi dah laani
tapi tkpaaaa
adik ok jaaaa
dah laaa takdak cuti langsung
bila dah balik tuuu
ingat nak cerita macam2
tapi asyik berkepit ngan mat arep jaaaa
dah laaaa adik nak pi Arau dah esok
ish benciiiiiiiii
asyik dengan kawan jaaaaaaaa
sedih laaaaaaaa

kakakkkkkkkkkkkkkkk
adik rindu kakakkkkkkkkkkkkkkkkkk
kakak ni,
sejak2 ni laaaaaaa
dah lupa adik laaa tuuuuuuuuu
benciiiiiiiiiiiiiii
ok takpaaaaaaa
adik faham
kakak busyyyyyyyyyyyyyyyy
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,
okayyyyyyyyyyy!
tak kisah pun haaaaaaaaaaaaaa!
sedih laaaaaaaaaa

ibuuuuuuuuuuuuuuu
adik dah rindu ibu haaaaaaaaaa
ibuuuuuu,
momo terkoyak
esok mesti kawan2 gelakkkkkkkkkkkkk :(
ibuuuuuuuuuuuuu
adik sedih laaaaaaaaaa,
lepas ni tak boleh dduk berkepit dengan ibu dahh
puasa pun ibu dengan ayah jaaaaa
kesian dekat ibuuuuuuuu

ayahhhhhhhhhhhhhh
adik rindu dekat ayahhhhhhhhh
dulu adik cakap adik nak kerja dengan ayah
tapi adik tak kerja pun kan?
sorryyyyyyyyyyyyy???
lepas ni tak boleh nak manja2 dahhhhhhh
ayah call adik macam slalu tau
adik sedih laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wey3, aku sedih laaaaaaaaaaaaaaaa
babun betoi
time macam ni laaaaaaaaaa nak sedih2 pun
haihhhhhhhhhh
okaylah goodnight

Comments

Popular posts from this blog

Sah pekasam

................................

KOSONG