sunny Tuesday :)

eh hye hello mello wello yellow
ops, assalamualaikum dan selamat hari2 kawan2 :)
apa khabar? ehem,,,
harap semuanya sedang berada di dalam keadaan yang sihat dan selamat yaa
okay, let's begin my merapu story

first person
di bawah sinaran mentari yang agak malap dan tidak terang, (time waktu pagi about 10am) aku berjalan menuju ke kelas.sedang leka asyik berjalan sambil bergurau senda bersama teman, aku terlihat dirimu yang diselubingi t-shirt berwarna koko.hatiku terasa jatuh.aku dapat mengagak bahawa insan yang aku lihat itu adalah dirimu.akhirnya, makin dekat makin dekat....................yaaaaaaaaaaaa!!!!!! memang dirimu :) hatiku seperti bunga2 yang sedang tumbuh mekar di taman..apabila bibirmu tersenyum kepadaku, aku dapat merasakan bahawa akulah insan yang paling bahagia pada saat itu (dak pun saja la nak buat drama sikit) okaylah shortkan cerita.aku happy laaaaaaa :)

2nd person
ok sempena hari ni hari awak, bukan saya yg bahagiakan awak.tapi, awak yang membahagiakan saya.trima kasih awak :) hari ni hari yg bersejarah buat saya.setelah 3sem saya tunggu....ni lah harinya......thank you so much my deep friend :D

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....