last day terrible night:'(

ok syukur alhmdulillah hari ni aku dah jumpa tok aku,
terima kasih ya Allah :)

sekarang ni, aku sedang sakit hati
meluat laa aku
sedih sangat3, hmmmmmm

selalu tak faham aku,
asyik aku ja yang memahami dia
dia tak pernah nak fham aku
bila aku marah,
dia bebai kepala hotak
meluat betoi laaa aku
rasa macam nak tampaq2 ja kepala dia tu
supaya faham hati dan perasaan aku sama
jangan nak ikut sgt hangin dia tuuuuu
sedih laaaa aku
awat dia buat aku macam niiiii
dah laaaa ni malam last aku dekat rumah
mesti aku pun nak tidoq atas katil aku sorang2
tapi dia tak pernah nak faham
benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
nasib baik dia kecik lagi
kalau tak memang ah
haihhhhhhhh

satu lagi,
dah jadi macam ni............
nak teruskan pack barang2 pun aku dah tak bersemangat
aku mengantukkkkkkkk
letih sangattttttttt
tapi tak habis lagiiiiiiiiiiiii
aku benci laaaaaaaaaaaaa
tengok beg banyak sangattttttttttttt
ish natang apa taktau aku bawakkkkkkk
kalau boleh tu satu rumah aku nak bawak pi Arau!!!
b*ng*ng betoi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
arrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*jerit lah kuat mana pun dekat sini
mmg aku tak aman laaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh
SERABUTTTTTTTTT

:'(

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU