blablabla...

Assalamualaikum semuaaaaaaaa!
hyeeeeeeeee!
lama dah saya tak update blog ni, kan?
hahaha, alah sapa kesah pun.kan???
tak begitu? hhu
ok3,
memandangkan saya dah lama tak update,
so bnyak lah cerita-ceritanya....tak begitu?
HAHAHAHA
ohyaaaa, jgn rsau jgn rsau jgn rsauuuuu
saya tak cerita pun aihh,
hahaa

okaylah,
menghitung hari detik demi detik,
masa yang ku nanti pun akan tiba
dulu masa saya hitung,
holiday saya masih lagi berbaki 20++ hari
tapi hari ni,
bila saya hitung balik,
cuma ada 9 hari sahaja?
ohmygod ohmygod ohmygod!
it cannot beeeeeeeeee
haihhhhhh,
sedih betul.hmm,

cuti selama 2bulan 19hari aku rasa mcam takdak buat apa2 pun
aku cuma dduk rumah, nganga, makan, tidoq, online, keluar dgn lovely buddies,
HAHAHAHAHA
tapi enjoy laaaaa!
ok sekarang ni dah nak masuk balik dah...
satu pa pun aku tak siap lagi.
haha
relax sudahhhhhhh,

okaylah, ni nak cerita pasai semalam sikit
em, semalam aku try tgk fb seseorang ni,
wah pilu hati aku
hari ni, DEPA nak pi dating.
hmm, pi laaaaaa
aku tak kisah pun...
hahahaaahaahahaha

okaylah, setakat ini sahaja laaaa
assalamualaikum,
salam Jumaat
have a nice day :)


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....