speechless

aku pernah dilukai oleh dia...
tapi xlama...
aku xleh salahkan dia...
sebab dia xtaw yg aku sukakn dia dulu....
kalo dia taw pon,
xdak maknanya.........
setelah hati dilukai(dia suka org len)
aku mmg berazam akan melupakan dia utk selama-lamanya

lama kelamaan,
kami jadi kawan....
xsangka,kawan baik akhirnya...
huhu
tapi dia xkan taw yg aku dlam diam pernah sukakn dia...
aku xkan bgtaw dia smpai tiba one fine day...
haha
xmau ah aku.....malu....
em gipun dia pernah kata kt aku
"kalau bertepuk sebelah tgn,xda gunanya"
tp skang,dia dh brtepuk ngn aku...
haha,,
mknanya aku tdk tepuk sorg2 lg lah..huu
em b4 dia btepuk skali tuh,
kisah kami dua mcm terbalik pulak...

maw aku xkata terbalik,,
aku suka dia....
dia suka girl lain....
girl tu plak suka org lain pulak...
haih...mcm2 sngguh..
dah.lupakan.

start kami kenai smpai skang,
alhmdulillah xpernah lost cntact lg laa...
huhu
tapi,
dia agak mcm dlam karangn yg aku dok bt tu lah...
tajok dia "unexpector visitor"
hahahahaha

haaa,,,nk habaq mai..........
la ni aku rindu diaa.....
:( waaaa
rindu sgt2......

hari ni merupakan hari bersejarah bg kami lah.....
hari ni km dah xcntact dh.....
n mgkin smpai bila yg Tuhan izinkan....
ehem,dugaan ja semua nih....
haha

mmg ada hkmah disebalik suma nih....
mgkin dgn km da xleh msg,
dia blh struggle dgn jayanya...
dn aku......
aku akn hidup sprti dhulu kala...
em kalo mmg dh xblh msg dh....
insyaAllah aku akan merelakan mak n pak aku amek fon aku kembali....
dan hdup ku kmbali nrmal...

ehem,
sapa mkan gula dia trasa manis....
kalo awk bc ni....
haha
toksah dok bc laa...
stgi tkantoi abeh...
haih...
em ngarot dh....
okaylah.
xtaw nk kata pa dh....
bye dunia! ahhhaa ;)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....