new life.haha

sekarang mgkin aku dh dpt apa yg aku nak..
erm,,eh2..hello semua..haha *pulon
okay,sambung.
em skang rzeki dh dpt depan mata...
hasil drpda tunjuk teladan dari aqilah..
haha3 sorry qilo!
and tdk lupa juga kepada hanan...
mereka bdua ni lah yg bnyak skong aku no matter what...
em tdak kira apa yg aku buat,
mesti depa sokong..
buat salah pon skong.tp kdang2 depa pon ikot..huhu

em akan ku jaga 'rezeki' yg aku dh dpat tu...
aku xnak kehilangannya lagi....
aku dh xsanggup...
em xsanggup nk hidup macam dulu.
mmg ah hidup dulu best!
terrrrsangat lah BEST!!!!
tapi smtmes tu,agak jeles ah ngn org yg ada...
eh,padia xtaw..huhu

okaylah...
start now and on...
akan ku cuba bahagiakan ibu dan ayah...
family...my lovely buddies...my rakan2...
n last but not least....
my alvin...huhu ^^
alvin...i love you!!! (geng chpmunks lah..)
*tp hnya org2 tertentu ja yg taw siapakah alvin itu...
em dia dh bt aku syok wowh..
xsedih lagi...
syg lah kt dia..haha
okaylah.stgi mngarot kot len pulak..
huu ^_^

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....