the 5 of us

tiba-tiba aku merindukan KAMI. dulu, KAMI slalu bersama no matter what. susah senang bersama.tapi sekrang, tidak lagi...aku rindu sangat saat-saat tu.yalaaa, masing2 dah ada haluan hidup masing2 kan, sejak2 kebelakangan ni, kami makin jauh, makin jauh, makin jauh.Ya Allah, jangan lah jauhkan kami ya Allah....aku rindu nak gathering bersama.dulu, kalau kami keluar, mesti berlima..ataupun bertujuh. hahaha em KAMI yang aku maksudkan tu, bukan sapa2 pun, kawan baik aku jaa. AQILAH, HANAN, FARIZUL, IZZAT and HALIMATUL (aku laa tuuu). kepada mereka yang namanya di atas... aku rindu dekat hampa.goodluck in your life my good friends :)



Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU