Aman and Guns N' Roses





rindu kat aman..... hanya mampu dengaq Guns N' Roses ja lah...





belakang tu abang aku nama dia Aman.
no, aku panggil dia Aman.
he is my best brother in the world.
aku bersyukur sangat sebab dapat dia 
as abang aku
sebabnya, 
dia sayang aku sangat
dan aku memang dapat rasa itu...
dia ni memang protect aku sangat.
dahulu, kini, dan insyaAllah selamanya...
aku sayang dia sangat
dia ni dah banyak berkorban untuk aku.
since dari kecik lagi dia jaga aku sungguh2
dalam ramai2 abang yg aku ada,
dia ni lah 
THE ONLY ONE
yang paling aku sayang!
abang fovorite aku
walaupun aku banyak buat salah kat dia
dia tetap layan aku macam biasa
dan dia dah janji dgn aku,
no matter what,
dia akan tetap jaga aku.
walau hidup dia susah macam mana sekalipun, 
dia akan jaga aku.insyaAllah...
tu dia lah yang kata
aku harapnya begitu lah...
semoga aman terus menjadi anak yang soleh...
amin,




Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

oh TUHAN.....