rasa nak baca,bacalah...don't mind..mmg utk dibaca pun.. ;)

Assalamualaikum and very good evening to everyone,
who have seen my/this blog...
ahhaa,,,
ehem,
'pernah ada...rasa cinta..antara kita...kini tnggal kenangan...'
wahhaa,,,
td aku nmpak dia weh.xsngkaa....
haha,,,
hari ini letih sgt.sgt2 letih.
tataw knpaa...
mgkin hal ini demikian kerana
hari ini saya berkawad di tgh2 stadium kot...haha,,
saya mengambil bahagian dalam kawad kaki...hek2

ishh,,,kalo hmpa2 nk taw...
muka cek hudoh gila kot time kawad...
haha,, "MALU!! MALU!! "
tp time biasa,no comment.haha,, ^_^

xtaw lah knpa,,
hari ni rasa syok sgt...haha
mgkin rasa hidup lengkap kot...hek3
nk taw pasaipa??
em meh nk cita skit...

td p skola cam besa...
cuma terawal 3minit shja lg b4 baca surah al-mulk...
em hari ini hari Rabu.
hari ini bacaan surah pilihan.
surah hari ini ialah surah al-mulk.
okay??
smpai kt class cam besa...
(agak kalot+penat+hudoh=sebab dok kejaq masa&naik tangga pnya laju)
dh la bawak mcm2.haha
first period is mathematics! PN.HOW SOW WUN.
hari ini saya tdk dduk di tmpat sy...
kerana,,hari ini cousin sy,neeso dduk dsebelah makk saya..
*em bt2 paham suda.
pehtu dh slam tcher pa suma tuh,,
km bertiga.. [cik lat,cik nan,cik tun] pn kuar la class p dok blkang..
ada last training.hahaa,,
tgh dok kwad,cik nan sakit kaki...
sya mrah cik nan sruh dia kluar baris.
dlm pd masa yg sama,,,
em dh la dalam...pada pulak...lagu mana tu??haih,,,
xpalah.sy bm xbapa nk okay sgt...huhu ^^
okay,,smbung: ada seorng lg yg TEERRRRjatuh...
kesian la kt dia...tobat sakit pnya...adooiii,,,
xpalah.tgh2 prctse,
out of the blue,,, cik lat kuar baris...
ingat dia nk ikat tali kasot.
rupa2nya tdak...dia pening...
matun kesian laa tgk my lovely buddies sakit...
n out of the blue,,,
matun terfikir sejenak...
"kenapa mereka saja yg sakit?knpa aku tak sakit skali ah?kalo sakit jgak,baru lah dikatakan -sehati sejiwa-.."
haha,,
ternyata......
semua ni ada hikmahnya...
em ada udang di sebalik mee abu...
banyak sgt hikmah disebalik saya tdak sakit nih...huu ^^
tp pening trok gak laa time kt pdang tu.smpai HAMPIR nk pngsan laa...tp xpngsan pn..

em atceli kn,,
cek pn tataw apa motifnya nih...
em xpalah.shortkn cita..
xlarat nk taip dh...
td saya terr jumpa dgn org yg saya ingin kenali dgn lbh mndalam lg...
hek2,sy nmpak mreka time;
first prson:sy nmpak dia b4 msok stad.
scond prson:sy nmpak dia smasa dia tgh main -------- sbab dia bdak ---- -------
third prson:sy nmpak dia time dia tgh dduk ngn membe2 dia.
fourth prson:sy nmpak dia bjlan depan saya.
em ramai wowh...
tp xdak lah nk kenai depa pn...
hnya sekadar kagum ngn mereka shajaa...
huu
*ey faham ka??bt2 pham dh laa....
tp kn,,org had num 2 tu kn,sombong gilaa...huu

em xpalah.nk p mandi sat...
haaa,,,hari ni hari rabu.
kena study account!!!
adooiii,,,risau lah...
account had fom4 pnya xcover abeh lg..haha
ni fom5 dok blajaq pkongsian2 pulakk...
em baru la nk menyesai la nih...
dulu time fom4 men bnyak gilaa...
bdak pling jaht time fom4 ah.
haih,,it cannot be...
really2 cannot be...
haha,,
okay lah bye suma..

p/s:for those who hve read this blog,
tq so much.
sorry for everythng.
opss,,! sorry fr waste your time.haha,, ;)
sapa sruh bc..hek3 ;]

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....