Tuesday, April 20, 2010

thanks for everything..

hancur hatiku...
mengenang dikau...
hancur luluh segala-galanya...
engkau xbersalah...
aku yg lebih2...
akhirnya aku yg merana...
haha ^_^

inilah perkataan yg aku slalu gunakan hari nih...
kalo nk taw,,,
semalam,19/4/10,
my heart is broken
like the glasses fallin' down to the marbles floor...
hahahhahaha
ayat mengong..
em hati aku hancur!!
hatiku musnah!!
seperti kaca yg nipis jatuh berderai di lantai...
em hal ini sgt memalukan diriku...
memalukan diriku terhadap mereka yg mengetahuinya saja...
em aqilah.hanan.
matun malu sgt ngan hampa dua.
btw,thanks for your advices to me...
i appreciated that...
sgt2 mghargai...

my twins; qila,hanan
thanks coz dh berjaya hiburkn matun..
even teerrrrnangis td,
hahahhahaahha
em bukan paa...
out of the blue,
teringat akan kata-kata dia...
thats why boleh nangis td...
haha
nk ucap terima kasih sgt2 lah kt hampa dua...
hampa dua ni dh bt cek gelak td..
even my heart were still crying...
hmpa terbaiklah!!! ;>

em matun janji,,
matun akan lbh bcareful dlm hidup.
and matun dah sedaq skang nih...
Allah dh beri ptunjuk kt matun
spaya tdk trus disakiti olh dia......
serious hancoq weh......
hati aku ni saaakiiiiiiitttttttttttttttttttt
saaanngaaatttttttttttt................................................

em papajalah.
yg penting dia bahagia.
mtun harap sgt spaya "dia" tu bleh n dpt bhgia kn dia...
em mtn dh terlanjur cinta....
hahhahhaah
lawak jaa...
mana da cintaaa....
xreti lngsung bout cintaa...
hahhaha

okaylah.TUN got no time...
i have to go!
nanti lah pulak on kalo maleh...
huhu^^
okay byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~
switdrim.sleep well.

*ayahh...ibuu.. :(
i miss you...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.