......................

hari demi hari aku dapat rasakan diri aku ni tak berguna lagi untuk dia....mungkin khayalan aku saja. tapi tak tau lah kan.....malam ni, aku rasa sedih sangat.... mungkin disebabkan markah aku. okay, seriously aku sangat takut dan sangat risau about final aku. hari ni start final exam. the first subject for today was bel120. pagi tadi aku okay lagi, start nak masuk dalam dewan exam, 'penyakit' lama aku menyerang.oh my god, tnggu apa lagiiiiiiiii..............mmg tak boleh duduk diam ah.time aku jawab tu, aku jawab dalam keadaan yang sangat nervous aku tak dapat nak kawal nervous aku..time buat essay, mcm biasaaaaa.....i have not enough points. -.- sedih sangatttttt....aku tak berapa nak boleh jawab sbb aku jadi blurrr and out of the blue otak aku jd blank.esok exam ctu101 pulak. aku lagi nervoussssss~~~~~

sekarang, aku amat merindui ibu, ayah, kakak, abang, qila, hanan, umie, dan semua keluarga aku.aku pun taktau kenapa.......aku sgt rindu ibu...ayah...kakak....umie....
umie........aku tak sempat nak jumpa dia.aku sedih sangat...malam hri jmaat tu dia msg aku.dia kata dia rindu aku dan nak jumpa aku esok harinya.aku punya laa semangat tggu dia dkat rumah hri sbtu tu. tnggu punya tnggu...............abah dia pi rumah aku. then abah dia cakap "umie accident" hancur luluh harapan aku.petang tu aku pi melawat dia dkat hospital....astaghfirullahalazim........teruk sgt keadaan dia. dahi dia kena jahit.sebelah muka dia habis terkeluar kulit.aku yang terasa sakit pabila melihat keadaan dia.hdung dia terkoyak sikit.tangan dia habis calar2.aku kesian dkat dia.......aku takut kalau dia tak ingat apa2 langsung.....sbbnya kpala dia mmg terhentak kuat dkat jalan...yang aku sedih sangat ni, aku tak sempat jmpa dia dlm dia keadaan yg biasa....skrg dia dah tak bnyak cakap, kalau aku cakap dgn dia msti dia ignore jaa....aku tau dia tgh tahan kesakitan tu...sejak kebelakangn ni, aku slalu ingt dkat dia....slalu sgt................aku rindu dia....aku rindu umie yg dulu....umie yg kuat, yg tabah, yg GILA....dan yg pntg kawan baik aku dlam rumah..
umie, aku doakan hang cepat sembuh, aku rindu dkat hang...aku dah lama tggu nak jmpa hang, tapi kalau hang tak bawa moto laju2 sbtu hri tu, insyaAllah aku sempat jmpa hang..sempat cerita kisah aku dkat hang..umie...cepat sembuh ya. aku slalu doakan utk hang.jgn rsau...insyaAllah.....

okay, kakak...this one special for you...adik harap kakak tabah dlm semua dugaan...okay ?adik di sini akan slalu sokong kakak no matter what.(yg baik2 ja laa) thnks sbb balik jumpa adik hari jumaat dan sabtu tu.even kita sempat jumpa 2 1/5 hari saja, ia sangat bermakna kakak....even kakak sdang menghadapi masalah yg sangat besar, kakak masih tabah.kakak masih kuat tunjuk yg kakak OKAY.kakak, bak kata abang aman, buat relax jaaaa~~~ okay ? kakak hilang sorang, kami akan ada untuk kakak semua.ingt ni, kakak kuat, adik akan kuat.kalau kakak lemah, adik juga akan lemah.ingat....ibu dan ayah akan lagi sedih kalau tgk kakak sedih.....kami semua sayang kakak.....jangan risau.....
*mungkin adik sgt malu nak cakap mcm ni bila face-to-face.tapi adik dah cakap dkat kakak dkat sini :)


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....