today

cuaca petang ini sangat redup seredup hatiku yang sedang risau ini lihatlah langit di atas sana seolah-olah sedang menanti mutiara untuk turun membasahi bumi agar penghuni alam rasa gembira dan bahagia serta bersyukur sekarang aku sedang tidak melakukan apa-apa selain menaip blog yang merapu ini bukan blog yang merapu for all blogger jangan salah faham ya bukan blog merapu maksud saya saya punya post-post tu yang merapu maklumlah saya memang suka merapu pun di saat ini saya sedang menikmati langit yang redup sambil menaip dan juga sambil dengar lagu yang sedih-sedih almaklumlah sebentar lagi saya akan menjawab test management (mgt 162) hanya kawan-kawan aku serta family aku ja yang tau apa akan jadi terhadap aku ketika nak jawab test oh tidakkkkk always jadi macam ni sekarang ni saya berasa agak sedih dan pilu saya pun bingung kenapa dan mengapa jadi begini mungkin kerana satu hal ini saya berasa sangat bersalah terhadap kawan-kawan saya aduh saya tahu memang saya pulun gila bangang dalam post ini saya minta maaf yaaa kawan-kawan okaylah saya nak get ready dah

gila pulon bahasa aku!!!! aduhai, gila sungguh. kawan2, have a nice day ^_^

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....