ceritera hidupku - 2012

Assalamualaikum kawan-kawan semua
dan salam sejahtera
apa khabar?
ecehhh, dah macam apa lagi.hhu
takpalah tak kisah lah...
ohyaaa,
seperti yang kita tahu
hanya tinggal beberapa minit sahaja lagi
tahun 2012 akan pergi meninggalkan kita semua
errrrr, okay .......
hari ni merupakan hari terakhir daku dan rakan-rakan yang lain 
batch 1993
berumur belasan tahun!
genapnya pukul 12am nanti,
maka bertukar lah kita menjadi puluhan wahai rakan........
tak sanggup rasanya >.<

seperti yang saya tahu
dalam tahun 2012,
banyak sangat al kisah yang telah berlaku
dari start 1/1/2012 sehinggalah pada hari ini iaitu 31/12/2012
okay, banyak sangat suka dan duka yang telah aku tempuhi sepanjang tahun ini
antara ceritera suka aku ialah,
  • aku dah berjaya habiskan 2 sem dalam satu tahun.hahahaha
  • pergi holiday ! hahahahahhaha
  • gain more experiences dalam hidup
  • learnt how to organize something
  • dapat kesempatan dan peluang untuk berpuasa
  • joint event PROSTAR - Majlis Berbuka Puasa bersama Kanak-kanak Arau
  • bertemu seseorang di event tersebut :D -----> PURPLE 
  • boyfriends aku semuanya dah sunat ---> anak sedara aku laaaaaaaa!
  • live happily with my dearest friendsssssssssssssss
  • camp yang syok (dkat Gua Kerbau sem3)
  • time celebrated birthday aku haritu ada bff
  • meredah hujan panas bersama-sama ke 
  • alhamdulillah, Allah dah bagi aku hidup untuk habiskan tahun 2012
okay now ceritera duka pulak :)
  • dalam tahun ni aku dapat banyak ujian dan dugaan daripada Allah... :)
  • aku jugak sering dikecewakan.hahahahahha
  • okay yang ni mmg aku tak lupa, aku gaduh dengan kawan aku tapi laa ni ok dh laa haha
  • disebabkan aku dok buat kerja tah apa2, aku slalu dok stress dorang2.hmm mcm org gila pun ada
  • dan satu lagi, aku slalu buat kerja tak konsisten
  • aku main2 sgt tahun 2012

aku harap tahun 2013 ni boleh meningkatkan amalan lah yaa setanding dgn peningkatan umur ku.haha
okaylah, sampai di sini sajalah...jumpa lagi, byeeeee :)

welcome 2013 sayang :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....