:D

done skyping with akak
lamanyaaaaaaa tak skype sambil gelak-gelak
em rindu akak sebenarnya
taktau lah...
rasa macam rindu semacam ja
hehehe
bukannya pakwa makwa
eh apa pulak macam tu....

em tadi aku tanya ibu lagi pasai imam tu
hihihihihihihhihihihi :))
ibu dengan ayah pun layan jaaaaa
ayah cakap,
imam tu dah bertunang dekat Mesir before balik Malaysia tu
hmmmmm
kecewa lah sikit kan
tapi nak buat macam mana,
dah takdak jodoh....
MAYBE,
hahahahhahaha
sebab akak cakap,
"alah tunang ja baru.belum kahwin lagi"
hahahhaha
kalau ikut cakap akak memang merapu meraban
tapi, ayah tak kata apa pun,
dia pun dok sengih-sengih ja haa
mesti dok berkenan dekat imam tu jugak
nak buat menantu
kihkihkih
adoi, apalah aku ni
memang terlebih kuah dari sudu dah ni
tak sedaq diri pulak tu

bak kata ibu,
"eh eh setakat awak tu, sapalah nak pandang.
imam tu mestilah nak cari orang yang macam dia,
yang pakai tudung melepasi dada, tutup aurat, solehah
and blablablabla........."
okay ibu, okayyyyyyyyyy
tapi.............................
salah ka org yg mcm sy ni nak dapat imam?
sepatutnya, org mcm saya ni lah yg perlu dibimbing olh imam.
kakakakakkakkakakakakkaka........

tadi pi masjid, imam ehem yang imamkan.
sayu ja hati ni haaaa
bila ingat balik conversation between ibu,ayah, and me tentang imam tu
hahahahahahahha
astaghfirullahalazim..................
apa lah aku ni...
makin terok dah ni -.-
astaghfirullahalazim..............................
hehehehe

takpalah imam,
saya redha.....
saya doakan yang imam bahagia dengan 'zaujah' tercinta
maaf lah imam,
saya dah TERjatuh hati bila dengar suara imam
mengimamkan solat isya' suatu ketika dahulu
ahhaaaaa
alhamdulillah imam taktau tentang ni
hahahahahhahaa
dan tak mungkin ayah saya akan bagitau imam kan,
hahaha
maaf yaaaaaaaa :D

sorry readers.terangau pulak tiba-tiba
biasa laaa, time cuti-cuti ni,
hormon gatal menguasai diri
hehehe
assalamualaikum! :)

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU