halloooooo

halloooo :)
syukur alhamdulillah, walaupun aku risau sangat semalam,
eh silap....pagi tadi.....
em risau apa ya?
alah risau yang takut bangun lambat tu laaa
akibat tidoq lambat,
alhamdulillah,
awal jugak aku bangun haa
itu pun atas usaha kerjasama ibu dan ayah
menjerit suruh aku bangun
kalau dak, memang dah lepas aku ke selatan dunia hah

okay, tadi WE (bff-hanan,aqilah,me) pi LPPKN
suntik HPV dose ke-3
alhamdulillah, selesai sudah suntikan tu
after that,
we went to facial treatment
ohmannnnnnnnnnn,
soooooo heaven!!!!!!
hahaahahaha :))
then, we all went to AS Mall.
yeahhhh chatimeeeee!
hehe :D
anddddddddd.
I am a happy kid!
happy sangat
syukur, alhamdulillah.......

but unfortunately,
langit tak selalunya terang
kebahagiaan dan keceriaan aku telah diragut dalam sekelip mata
jika teringatkan bahawa esok
merupakan 9/5/2013 bersamaan hari Khamis
merupakan hari bersejarah sekali lagi
buat UiTM students all over the world.
ceewah ayattttt.hehe
hmm hmmm
esok result keluar lah.
okaylah.goodbye!
have a nice day reader(s)
:)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....