hari demi hari

semakin hari kita semakin jauh
aku bersyukur.....
bukan aku tidak sudi denganmu
tapi cukuplah......
cukuplah sekali aku pernah mengharapkanmu
berharap kepadamu telah menghancurkan aku
cukuplah sekadar aku berharap kepada Sang Pencipta
kerna, aku yakin sangat bahawa Dia tidak akan pernah mengecewakan aku.

ya Rabb,
aku bersyukur sangat ya Allah.....
Engkau telah menggantikan orang lain untuk bersama dia suatu ketika
JIKA aku di tempat orang itu,
sudah pasti aku tidak akan menjadi aku seperti hari ini
kuasa Mu ya Allah.....
tidak ada siapa yang boleh menjangka
segala yang berlaku ada hikmah yang tersendiri
sekarang Kau telah tunjuk kepadaku siapa dia yang sebenar
seseorang yang bukan untukku.....

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....