ayah

ayah..... cepat sembuh ya ayah... adik tau ayah tengah sakit... ayah tengah tahan sakit... adik tak boleh tengok ayah... adik tau ayah tengah sakit sangat.... tapi ayah tahan sakit bila depan adik... ayah cuba nak sembunyikan kesakitan ayah tu... takmau adik risau lah tu... adik kesian dekat ayah... kalau lah kesakitan ayah tu boleh transfer, nak ja adik yang ganti tempat ayah. adik tak sanggup tengok ayah macam ni... adik sedih... adik rindu ayah.... adik rindu senyuman, gelak tawa ayah.... adik nak ayah adik yang dulu.... ayah adik sekarang sedang diuji Allah... ayah kuat yaa. Allah Maha Mengetahui. Allah tau ayah adik boleh, kuat, sebab tu lah Allah uji ayah macam ni... ayah kena kuat jugak. kalau ayah tak kuat, ibu tak kuat, adik pun tak kuat... sebabnya, kekuatan adik hanya ada pada ayah dan ibu... macam mana adik nak kuat kalau tengok ayah macam ni... luluh hati adik ayah.... adik tau semua ni kerja Allah... Allah yang bagi macam ni... mau takmau adik kena jugak terima... adik dah cuba terima, tapi....... adik tak kuat....

orang lain mungkin faham perasaan adik. tapi orang lain tak akan rasa apa yang adik rasa... adik nak ja bagi orang lain rasa apa yang adik rasa. supaya adik tak sakit macam ni... tapi, kalau boleh macam tu, adik dikatakan selfish pulak. ayah, siang malam adik asyik memikirkan tentang ayah... setiap saat adik rindu ayah... kalau boleh putarkan masa, nak ja adik ke masa ayah sihat, keluarga kita bahagia, adik akan perbetulkan segalanya.... kalau boleh, nak ja adik jerit pada satu dunia.... adik akan jerit suruh orang semua hargai ayah mereka....sayangi ayah selagi ayah ada...hormat ayah.... jangan sia-siakan waktu sama ayah walaupun seminit. ayah...... adik sayang ayah sangat..... adik tau adik masih gagal untuk jadi anak yang solehah buat ayah dan ibu.... tapi, adik dah usaha, masih usaha dan akan berusaha lebih lagi... terima kasih ayah... sebab sayang adik sehingga saat ni... hanya Allah ja yang mampu balas jasa ayah dan ibu...

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

................................

huhuhu