inside pain grow me up

sakit hati?
sapa tak pernah rasa..
betoi dak? haha,
sebagai human being or in bahasa we called 'MANUSIA',
for sure pernah rasa 'sakit hati' tu
kalo ada jugak seseorang tu mmg xpernah rasa 'sakit hati' mcm mana ,
tu makna kata dia xdak hati.sekian, terima kasih

hah betoi laa...
dah nama pon sakit hati.
of course bkaitan dgn hati
dah xda hati nak rasa sakit macam mana.
huhu ^^

'sakit hati' ni....
merupakan 'sakit dalaman' yang hanya diri sendiri ja boleh rasa
ianya terasa sangat pedih...sangat perit...sangat nyilu...
err, dan mcm2 lah... *sumber:rahsia sembuhkan sakit hati.hahaha,

'sakit hati' ni universal
so, paham2 ja lah noh mcm mana boleh sakit tu...
hehe,

erm, kalo sapa2 ada yg dok sakit hati tu....
ni ada some useful tips for you, haha
1)for muslims, better pi amek wuduk.then kalo rajin,buat solat sunat, baca yasin
2)try utk maafkan kesalahan si dia(yg buat hati sakit)
3)baca doa bnyak2
4)baring2 dan jgn fikirkan pasai tu
5)BUAT TAK TAU JA~
6)lepas tension dgn makan banyak2!
7)mengat* dia gila2 but sorg2 la.hahahaha (jgn ikot had ni)
8)dengar ayat Quran.kompem okay!

had ni ja kot yang mampu pon..hihihi
selamat mengamalkan tips yg xseberapa ini..

kepada mereka yg sakit hati tu.....
BERSABAR yaa...
xpaa.saya faham....
saya pon sedang merasainya jugak...
hehehe, :)

HAVE A NICE DAY EVERYBODY

untuk dia :
heh sekarang awak boleh laa bahagia.tapi tak paa.saya pun turut bahagia untuk awak.saya doakan awak akan terus bahagia dengan cara awak.saya bahagia dengan cara saya.sekian, terima kasih. ^_^

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....