Sunday, January 30, 2011

problematic girl

haa salam sejahtera semua.kali ini, nak mengadu nasib sikit.haha ada laa sorang kawan aku ni.nama dia kak ***h.haha dia tua lagi dari aku.haa aku kenai dia dekat satu tempat kerja ni.mula2 aku dapat kerja ngn dia, aku okay lagi.bila dah lama2, alamakkkk!!!! rasa mcm....mcm mana xtau.hahahah hari2 aku gadoh ngan dia.dia ah.suka marah2 aku.aku marah arr dia balik.bila aku marah dia, dia marah aku lagi.aku lagiiiii marah kat dia.hahhaha tgk2 dia dah nak berhenti...sedih laa pulak.even dlm hati aku suka! kah3 :))

erm, aku ni walaupun jahat, ada gak kebaikan tu.hehehehe skang ni dia dah berhenti.......aku dah jadi sedih.sedih sgt!! sebab apa? sebab bnyak salah aku kat dia. * xdan nk mnta maaf sbb dia kalot sgt nak balik.haha tapi xpa, aku dah minta maaf dlm hati.walaupun dia xtau, Allah tau.........huhu laa ni aku dah xdak org nak gadoh dah.huhu xdak sapa nk mengamuk dah kat aku.hehe aman laa sat even dok teringat kat dia.mesti dia meluat tgk muka aku kan.tu yg dia brhenti.huhu eleh, kalo ya pun meluat, sabaq la sat! aku pun lagi 9 hari nak dok situ.hehe

aku suka tu, agak laa suka.hehe sebab xgadoh dah lepas ni.tapi,,,,,,,,,, aku kesian kat dia....dia tu dah laa lama dah kerja situ.tgk2 brhnti.entah apa masalah dia kan.huhu lepas ni, dia nak kerja mana ah? erm, msti dia dah dpt kerja tu yg dia brhnti situ.kan3? eh yg aku dok pkiaq pasai dia buat pa xtau aih....hahahaha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.