apabila 12 MEI menjelma .......

12 MEI.......merupakan hari yang sangat nervous bagi diriku setiap tahun.aku sendiri pun tak tau PASAIPA ?, KENAPA ?,MENGAPA ? , AWAT ? dan sebagainya.mungkin, tak sabar nak tunggu keesokan harinya kot. hhe saat yang paling bahagia dalam hidup aku setiap tahun pada tarikh ini ialah time aku tengok jam kat dinding rumah aku pada waktu malam or aku tengok jam kat screen phone aku.HAHAHAHA it's almost 12 o'clock. that's mean 'HARI BARU AKAN MENJELMA' hah had aku syiok sangat nii......TIBA-TIBA.......... " KLONG2 !!!!!!!!!!!!" (phone bunyi.hahahaha) makna kata, ada mesej baru masuk. hihihi bila aku bukak baca mesej tersebut... KLONG2 !!!!!! lagi. then bunyi lagi, bunyi lagi, bunyi lagi, bunyi lagi, bunyi lagi, dan bunyi lagi, dan bunyi lagi, dan bunyi lagi, dan bunyi lagi, dan bunyi lagi.DAN....bunyi lagi ! HAHAHAHAHA sampai tak larat bunyi dah.... ^^ waktu tu lah air mata aku akan jatuh berguguran mengalir di pipi ku ini... KES APA ? MESEJ APA ? SAPA MENINGGAL ? oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!! tu lah saat yang paling bahagia dalam hidup aku setiap tahun :) terharuuuuuuuuuu sangatttttt !!!! .. hm, last year ada orang tu call then nyanyi kat aku. hahahaha tahun ni agak2 ada dak taktau ? kua3 :D ok3, just wait and see naa. huhu lepas tu, saat yang paling bahagia dalam hidup aku setiap tahun time ada yang buat surprise kat aku and adik lalat (anak sedara aku had muhammad firdaus tuu) ehem, last year ada surprise.tahun ni aku tak tauu ada pa. hahahaha aku harap, ada lagi lah surprise menanti aku untuk esok.hehehe :D ok3, walau apa-apa pun, aku nak ucapkan.........


to my friends (awien, pierah, tengku)

and for me also ;

HAVE A WONDERFUL BIRTHDAY

*mesti orang kata aku pelek....ucap kat diri sendiri. tapi, biaq lah janji aku bahagia.
*nak buat cena, dah orang tak dak ucap kat aku..sapa lagi nak ucap kalau bukan diriku, kan? ahhaa,,
* okay byeee :))

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....