hmmm,

hahahaha hampa nak dengar sebuah kisah dak?kisah ni xtau laa lawak ka dak. haha mai ni nak cita.tapi ni bukan nak mengata.berkongsi saja.dah mintak pun permission kat tuan dia... >.<

ada laa sorang gadis ni.dia suka kat sorang laki ni.laki ni kawan 'setusyen' dia.haha gadis ni berkenan lama dah dengan lelaki ni,tapi malangnya, laki ni tak pernah tau pun.lagipun, laki ni jenis pendiam orangnya. hahaha tak tau lah pasaipa dan macam mana gadis ni boleh terpikat dengan laki ni, aku pun heran.tapi tak palah...sambung cerita........gadis ni hanya pendamkan perasaanya saja.dah lama depa tusyen, at last gadis ni dapat menepis perasaan itu dan akhirnya perasaan itu datang kembali stelah masing2 menamatkan zaman persekolahan.suatu hari, gadis tersebut sangat gembira kerana lelaki / kekasih gelapnya mengaddkan dia as a friend dkat fb. adoi, mcm2. tggu pa lagii.approve trus arr dia. hahaha dok tak lama, gadis tu dapat tau yang lelaki tersebut dah ada kekasih lain.....aduhai, tunggu lagiii.frustated gilaaa!!!!!!! kekasih laki tu pulak kawan gadis tu. erm, elok dah.....hahahahahaha, kesian gak ah kat gadis tuu. :( tapi nak buat cena, tak dak rezeki nak bersama dgn lelaki itu....wuwuwuwu sedih aih, hhu dan dok satt, gadis tu dan lelaki tu pun contactlah..hahaha mula2 depa main2 chat ja.lepas tu, main msg2. dok tak lama, depa main call2 pulakk..kesian gak ah kat gadis tu.mcm dok mengharap ja kat lelaki tu.aduhai, bila gadis tu tnya psai kekasih lelaki tu, mesti laki tu kata depa xdak apa2 dah.hahahaha ok3, lepas tu....depa dah mula berenggang.dan sampai sekrang KOT! depa jarang contact.aduh, kesian...kesian...kesian...dan gadis tu tak tau lah cena. harap2 dia dapat lupakan lelaki tersebut dan mulakan hidup yang baru. aminnn....dan untuk lelaki tuu.semoga berbahagia selalu.... :)

just from me for both of you ; )


Comments

Popular posts from this blog

Sah pekasam

................................

KOSONG