18/10/2011

hari ini seperti biasa,
pkul 12 amek badak (ayie) dari tadika
lepas tu, tolong2 mak
lepas tu, NGANGA
MAIN GAME
DENGAQ LAGUUU
and so onnnnnn............

aku boring duduk nganga banyak2 kat rumah
nak ajak qila hanan keluaq pun,
AKU MALASSSSSSSS
aku pun taktau pasaipa yang malaih sgt ni,
aduhai,,,,,,,,,,
teruk kan? *qila cukup marah kalau aku kata benda ni, mungkin intonasi nada suara aku lembut kot, hehehe
err, aku not sure sama ada ayat aku betul ka tak atas tu
kalau salah maaf yaa ?
>>>> ayat intonasi nada suara

time malam lagi lah aku tak buat apa2,
cuma main game lagi
tengok tb
makan
nyanyi
teman nurul study *esok exam
tidurrrrrrrrrrrrrrr

okaylah, sweetdreamsssssss :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....