20/10/2011

hari ini, birthday mak aku

HAPPY BIRTHDAY IBU !!!!!
OKAY, I LOVE YOU SO MUCH IBU
IBU, THANKS FOR EVERYTHING
AND, I'M SO SORRY
=.=

hari ni, mcm biasa ah kehidupan aku
cuma tadi petang aku, qila, hanan keluar bersama
okay3,
qila, hanan thanks sgt3 sbb dah teman eton
hahaha,
td ptg kami bertiga pi giant beli barang2 spageti aku
seperti yg dirancang,
aku masak spageti
tapi time malam
sebabnya, kalau masak esok, hanan tak sempat nak rasa
okay, lepas tu kami jalan2 sambil mencari topup hanan
dah sampai dekat kedai2 depan rumah kami bertiga,
hanan turun cari topup
yang tinggal aku dan qila dalam kreta
aku tersalah parking
sebabnya,
pi parking blakang kreta lain *mentang2 laa dia kreta kancil
ok, sedang aku nak ke belakang balik.....
tiba-tiba...........................
kereta 'terstuck' tgh jalan !
nahhhhhhhhh,,,,,,,,,,,
malu gila kottttttttttttt
dah laaa lama,
aku try jugak3 start enjin
tapi tak boleh2,
last skali, aku tak berputus asa,
aku terus hidupkan enjin
dan terus hidup sampai lah okay balik.......
okay,
memang memalukan !
hanya qila dan aku ja yg dapat merasakan betapa malunya kami
>.<

maghrib, masak spageti
hehehehe....
sedap woo ! *masuk bakul angkat sendiri

okay3, hari ni ada org tnya aku lagi
"hang sejak bila suka masak?"

tapi ada orang tolong jawabkan,
"dia gataiiiiiii, kononnya dia airisyh laa, dok masak2 ni"

*airisyh tu nama manusia yang ada dlm novel
tkdak kaitan dgn yg hidup atau yg dh tiada

walau apa pun, hari ni merupakan hari yang paling bermakna buat diriku ini
thanks again kawan2ku ! -----> QILA&HANAN
IBU&AYAH

*suka sebab masak spageti jadi. hik3 :D
(aku guna resepi SENDIRI tau !!!! aku main pakai masak jaaaaa)


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....