Wednesday, July 18, 2012

ya Allah....

hari ni hidup aku bermula di saat jaja kejut bangun subuh tadi.
ya Allah, mengantuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
namun aku gagahi jugak utk bgn
entah mengapa hari ini aku tidak bersemangat seperti hari-hari yang semalam
aku dah mula bermalas-malasan!
aissshhhhhhh,
astaghfirullahalazim.......
jangan laaaa nak malas2 Halimatul!dah la semalam test ECO211 kantoi!Jumaat ni test MGT pulok.tak sedar diri tu lagi?!! hah?!!
tak pikiaq ka perasaan ibu ngn ayah dekat rumah tu?
kalau lah ibu dan ayah tau apa yg halimatul buat dekat Arau, 
ya Allah.......sedihnyaaaaaa
haaaaa kalau dah sedar, 
jangan nak malas2 lagi!

okaylah goodbye kawan2 .........................................







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.