1.2.34

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuaaaaa
wah wah wah terasa agak lama naa tak update blog,hehe
bukan apaaaaaaa,
sangat busy lately + malas sangattttttt
hahaha
okay rasanya macam nak cerita macam2 since dah sedang type ni
tapi rasa mcm banyak sangat cerita smpai taktau nak cerita had mana dulu
baiklah, kita start tentang kuliah dulu naa
syukur alhamdulillah kuliah baru ja bermula 2 minggu lepas.
so agak busy lah kan
awal2 pun dah busy kan

tentang subjek, oh tidakkkkkkkkkk -.-
semua subjek membaca youuuu
this sem ada 6subjek
blh dikatakn 90% adalah membaca dan menghafal
ya Allah......
semoga Allah memberiku kekuatan dan ketabahan hati....amin,hehe

eh sedar tak sedar,
kita dah pun selamat tiba di bulan Safar kan,
so selamat bulan Safar :)
kebetulan pulak, hari ni bertarikh 15/12/2012 bersamaan 1/2/1434
keramaian orang dok bising2 tentang 12/12/12 tapi awat tak bising pun pasai 1/2/34
cantik whatttttttttt kan? hahaha ok sudah aku merapu

em lagi....nak cita apa lagi haaaa? memandangkan sekarang ni minggu kedua perkuliahan, aku tak balik rumah pun this week.aku spent time dekat kolej ja.cuma petang2 tu ja laa pi jalan2 dekat mushroom.hahha okay, best lah jugak terperap dekat bilik time weekend ni.lepastu awat ramai kata yang broingggggg sangat weekend dekat kolej sangat sangat sangat terrible.tapi awat aku tak rasa pun semua tu?ah tak kisah laaaa, maybe aku rumah dekat dan selalu balik.so aku tak rasa apa yang depa rasa every weekend.MAYBE? haha duduk sini rasa mcm tenang jaaaa.ceh tenang lah sangat kannnnnnnnn.......tapi satu ja masalah aku..kaki aku rasa mcm lain.geli2 pun ada mungkin sebab tak berjalan kot.hm dasar ulaq ayaq! kerja nak berjalan jaaaaa.okay, tiba2 aku rindu ustazah Paziah.ustzh Paziah ni laa yg gelarkan aku ulaq ayaq.

menghabiskan masa dekat kolej moment agak best buat aku.hahaha tapi mmg tak dapat nak dinafikan laaaa, spent time dekat rumah lah paling heaven kannnnnn.sebab mak masak,tidoq atas katil sendiri,tilam sendiri, tilam besaq, sorang2, hahahaha em okayyyyy sudah........aku dah rindu rumah.........sedih laaaa, ibu dengan ayah pun dah tak call aku setiap malam.tapi okay what.......hahaha ibu cakap, dia saja takmau call aku biaq aku pulak yang call ibu tapi tak boleh hari2 mcam last last last time.sebabnya apakah?sebabnyaaaaaaaaaaaaaaaa, menurut ibu(2012), depa nak bagi aku hidup berdikarai.what?! persoalannya, selama ni aku tak berdikari kah? -.- okay, aku mengaku dekat situuuuuu.hm, okay okay okayyyyyy!

eh tiba-tiba pulak aku rasa lain.mau tak lainnya, next year umur aku menjangkau angka 2! oh tidakkkkkkkkkkkkk terasa diri ini terlalu kerdil untuk menerima angka sebanyak itu.if I could turn back in time, aku nak jadi budak sekolah rendah balik.em tadika terus laaaaa lagi syok.hahaha tapi, tapi, tapiiiiiiiiiiiiiiiiii. life must go on. yesssssssss, hidup harus diteruskan.tak payah laaaa nak pusing2 balik masa ni.lambat -,- lagi muda hidup lagi banyak cabaran.teqa sekarang pun kita dah banyak diuji.kan?kan?kan?

okayyyyyy, aku rasa dah terlalu banyak aku merepek.so should I stop here?

yesssssss, absolutely! ahhaaaaaa
goodbye readers. i love you okayyyyyy love you!
thankyou so much
why do I love you?
sebabnyaaaaaaa,
hampa sudi baca apa yang aku merapu meraban ni sampai habis.
ahahahahhahhahaha
take care,
and have a nice day :)

*published*

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....