Tuesday, December 18, 2012

just the way you are

hai assalamualaikum.......ok hari ni aku takmau cerita apa2 cuma nak luah perasaan ja.kalau hampa takmau baca tak payah proceed lah.hhu

okay untuk awak.....awakkkkkkkkk, tak salah tau kalau awak ambil berat tentang diri saya.tapi kan awak...janganlah terlalu caring hhu saya ni bersyukur sangat tau sebab ada orang yang ambil tau pasai saya.tapi kan, saya rasa kan, CARA awak tu tak betul lah awak......walau apa pun saya tetap nak ucap terima kasih sangat-sangat sebab awak caring sangat tentang saya.awak ambil tahu tentang pelajaran saya, kesihatan saya, makan minum saya, tapi kan awakkkkkkk, kadang2 tu saya agak rimas laaaa....hehe bukan rimas apa, kadang-tudang tu ja saya rasa macam awak ni dah macam mak saya....walhal mak saya pun tak macam tu.hehehe awak janganlah sampai anggap saya  ni adik awak lah..eh tak salaah pun sebenarnya kalau nak anggap saya as you little sister.tapi kan awak....kita ni kan sama ja.....saya suka orang yang ambil berat ni.tapi jangan lah lebih-lebih....kadang-kadang saya pun terasa jugak seolah-olah saya dikongkong.em awak tau kan saya ni seorang yang cepat memberontak.saya tak boleh laaaa.maaf lah kalau saya marah-marah awak.yaa saya mengaku memang saya cepat terpujuk dengan orang tapi tolong lah awak pun jangan lah cepat memujuk saya...saya tak boleh laaa.sedangkan dengan mak saya sendiri pun saya memberontak.hhu ni apa lagi dengan awak........huhu saya harap sangat awak faham okay? maaf laa saya ni hanya mampu beritahu awak melalui tulisan ini jaaa.saya taknak sakitkan hati awak kalau saya bagitahu awak secara bersemuka.saya tak sanggup sakitkan hati orang..baik kan saya?hhe walau apa pun, kalau awak baca ni, saya nak minta maaf tau.dan jugak....dan jugak....terima kasih sangat sebab sudi sangat ambil berat tentang diri saya yang tak seberapa ini......saya tahu awak sayangkan saya....tapi janganlah tunjuk sangat yang awak tu sayang saya nanti saya rimas baru awak tauuuuuuuu.okay? saya pun tau awak takmau tengok saya stress, sebabnya kalau saya stress, saya akan kaitkan dengan orang.tapi saya betul-betul nak minta maaf sangat sebab dah banyak menyusahkan awak selama ni.maafkan saya tau? :( yesssss, sincerely awak baik sangat.percayalah.... :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.