semendung hatiku

hari ni cuaca agak mendung.nak hujan barangkali? apa pun, syukur alhamdulillah........saat ini jugaklah cuaca semendung hatiku.kenapakah?hm hm,

aku rindu oddy.rindu sangattttttttttt tapi hari tu aku dah text oddy.takmau lah text banyak-banyak kali satgi oddy rimas pulak haa.aku rindu sangat dekat oddy ni.aku tau oddy busy sangat dan oddy memerlukan banyak rehat sebab tu lah aku tak mau kacau oddy.cukuplah dah bnayak aku kacau oddy susahkan dia.hmmm, apa-apa pun aku hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk oddy.kalau lah oddy tau yang aku rindu dia saat ni, agak-agaknya apalah dia punya expression ah? terharu dak rasa?aku rasa mesti dia akan terharu terok sangat dan tiba-tiba akan rindu dekat aku.hahahahha mudah-mudahan laa oddy pun akan rindu aku.tapi persoalannya, rindukah beliau?hm, hm, yalaaaa sekarang oddy dah tak perlukan aku lagi....aku ni hanyalah manusia yang suka buat kacau hidup oddy ja kannn....em sedihnya aku.eh aku yang taip aku pulak yang sedihnya.......wuwuwuwu :( tak lama lagi oddy akan ada baby dan aku sangatlah excited tak terkira! haha tapi, aku ni egois jugak orangnya kannnnnn.hahaha aku suka tapi takmau mengaku.sebabnya maybe dulu aku ada oddy sorang ja as oddy aku.lepastu oddy kawen, oddy kena jugak tinggalkan aku.oddy dah makin 'jauh' dari aku,aku rasa.......dah tak macam dulu-dulu...yalaaaaa, mana nak sama dengan yang dulu.dulu2 oddy tak kawen yalaaa ada aku.sekrang oddy dah kawen dah ada org yang mencintai oddy lebih dpada cintaku nampaknya...wahahaha, tapi takpaaaa yang penting oddy sangatlah happy dengan kehidupan barunya itu.sometimes kan, aku pernah rasa cemburu dengan org yg mencintai oddy tu.hah yalaaaaa oddy habiskan time oddy dengan beliau.hhu tapi takpaaaaaaaaa.ibu pernah cakap dekat aku, mau takmau aku kena jugak lepaskan oddy sekarang sebab oddy dah pun ada kehidupan sendiri sekarang dan nanti aku pulak akan jadi mcm tu.tapiiiiiiiiiiii, hmmmm.....dah lama aku tak rasa kehadiran oddy.ahhaaa, takpalah, tak kisah lah yang penting Allah tau yang aku sayang sangat dekat oddy dan rindu sangat dekat beliau.

eh berbalik pada cerita-cerita yang dulu...em cerita apa tah?aku sendiri pun taktau...hampa nak tau dak, dulu kan, time aku kecik-kecik kan, oddy slalu kata aku ni anak angkat ibu dengan ayah.ya Allah.....hanya Allah ja yang tau betapa sedihnya aku saat tu.oddy cakap, aku ni anak orang Bosnia.mak pak aku tinggalkan aku dekat tepi longkang dekat hospital.pada masa tu, ibu dengan ayah pi hospital tiba2 jumpak aku then bawak balik.yalaaaa time aku lahir tu ada apa tah macam perang2 lah jugak.em menipu ja perang.time aku dilhirkan Malaysia dah aman okayyyyyyyy.oddy cakap aku anak bosnia.sedih sangatttttttt  :'( time kecik dulu memang lah aku percaya.em budak-budak lagi kan dulu....ibu pulak macam mengiakan ja.hmm, sekarang dah besar ni pun oddy always keep reminding me yang aku ni anak bosnia.dah besaq, aku terpikiaq lah jugak betoi ka apa yang oddy katakan tu.buktinya mmg banyak dah ada.....salah satunya is, dalam family aku sekarang ni, aku sorang ja lain daripada yang lain.aku tak sama macam ibu,ayah,oddy,aman,bang cik,bang id.hmmmmmm sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! betoi ka aku ni anak angkat?????!!!!!!! ya Allah....takmau lahhhhhhhhhhhhh..............tak sanggup aku nak tau kenyataan tersebut.hah lagi satu, perangai aku pun tak macam adik-beradik yang lain.kenapakah?hmm,

okayyyyyyyy khayalan sahaja okayyyyyyy khayalan sahajaaaaaaaaa! dah stop.tak payah nak pikiaq lebih2 halimatul.tak kisah lah hang anak sapa pun yang penting hang tetap anak ibu dan ayah.ibu yang lahirkan hang mai ke dunia ni.okay?ayah dengan ibu yang jaga hang sampai nak 20 tahun dah.eh, whattt???!!!!!! 20 tahun?ya Allah....rasa macam tak percaya pulak huhu apa2 pun syukurrrrrrr alhamdulillah.bukan syukur cousin farah okayyyy.haha ok dah, dah dapat kurang sikit dah kegelisahan di hati ini alhamdulillah, :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....