goodbye 2010 :(

hari ini....
hari terakhir untuk tahun 2010...
alangkah cepatnya masa berlalu...
sedar tidak sedar..
kita dah nak masuk tahun 2011

fuhh! haha
dalam thn 2010,
bnyak kenangan manis dan kenangan pahit aku lalui..
kenangan manis tu..
akan ku pahat di dalam hatiku agar ianya terus kekal menjadi manis..
*HAHAHAH AYAT TAH PAPA :D
malah, kenangan pahit itu..
akan ku belajar daripada prstwa trsbut agar tdk akan blaku lagi..

yang lalu, biar kan ia terus berlalu...
yang datang marilah kita sama2 jadikannya yang terindah
aku harap, 2010 ni merupakan tahun yang bermakna dlm hidup aku
kerana? yeaahhh, bnyk prstwa hitam yg tlah bnyak mngajar aku erti kehidupan.
aku akan pastikan, tahun 2011 akan menjadi tahun yang plg bmkna buat aku
insyaAllah amin~

azam aku utk new year ni
:) .................
:) .................
:) .................
:) .................
:) .................

biarlah rahsia...hehehhe

HAPPY NEW YEAR EVERYONE.MAY THIS NEW YEAR WILL BRING ALL OF YOU HAPPINESS :)

WELCOME 2011 :)
tak cukup tapak tangan, nyiru aku tadahkan

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....