awak :)

bila kau senyum ku gembira
bila kau sedih ku menangis
bagai taman rindukan kembang
ku rindu wajahmu oh sayang

di mana saja kau berada
ku kan tetap bersamamu
walaupun jasadku jauh
namun hatiku tetap padamu

bila saja halangan menimpa
kerna cinta ada
ku tetap setia
hanya dikau dan asmara
membuat hidupku bagai dalam syurga

biar masa berganti masa
biar pun musim berubah
telah ku katakan
padamu oh sayang
hanya kuasa Tuhan
dapat memisahkan

jika kau tanya pada rembulan
mengapa cahaya berseri-seri ?
nanti jawabnya kepadamu
kerana dikau cinta padaku

ku persembahkan kepadamu
sekuntum bunga mawar merah
kau terima sambil tersenyum
kembang yang harum kau cium

bila awak senyum....
saya gembira.....
bila awak sedih....
saya menangis...
bila awak tak sihat....
saya sakit......
bila awak sakit....
saya risau...

jika awak malam...
saya nak jadi bintang..
sebab, bintang hanya akan muncul pada waktu malam
tapi...
jika saya tak muncul pada malam itu...
awak janganlah sedih...
saya cuma nak awak tahu
yang sebenarnya saya sayang awak...
kalau boleh setiap masa saya ingin bersama awak...
apabila awak ditemani bulan....
janganlah awak lupakan saya....
awak boleh kan janji dengan saya?
walau apa pun yang terjadi....
saya sukakan awak malam :)
saya harap awak akan teman saya di malam2 awak

sudah3.aku kalau boleh mengarut memang takkan habis.nak buat cena, bosan takdak tahap tu yang boleh dapat idea nak taip benda alah yang mengarut ni. kua3 sorry cause wasting your time ! *sapa suruh baca. hehehehehee

HAPPY EVERYDAY

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....