kami sahabat baik untuk selamanya

buat masa sekarang........aku sangat merindui NUR HANAN HAMZAH dan NUR AQILAH AZZUDIN .. yaa memang laa aku dengan aqilah duduk dalam u yg sama dan semua sama, cuma hanan ja yang berlainan. :( aku sangat merindui saat2 kami bertiga.

kami bersahabat baik since darjah 6. kami sangat rapat sehinggakan orang ramai kata kami "kembar tiga" kami menggelarkan diri kami sebagai "the trio bongsu".yaa, aku mengaku dulu aku pernah tadika sekali ngan hanan. tidak sama aqilah. time sekolah rendah, kami bertiga memang tak kenal each others.even rumah kami dekatt. haha yalaa, dulu aku tak ramai kawan perempuan. okay, darjah 123, aqilah satu class dgn hanan. dan tidak dengan aku. tu sebab aku langsung tak kenal mereka berdua. time darjah 4, aku sama class ngan aqilah. even satu class, kami tak pernah cakap. err, taktau pasaipa. aku ngan aqilah memang tak kenal. hahahaha okay, time drjah 5, aqilah sekelas dgn hanan semula. yeah, DARJAH6 !!!! kami bertiga berkumpul dalam satu class. iaitu class 6DAMAI :) start situ laa, kami mula bercakap, berkawan, study sama2 (struggle for UPSR! ) every evening, mesti kami keluar dan pergi garden. sukaaaa sangat time tuuu. :( kami berkawan dan terus berkawan, akhirnyaaaa................

jadilah kami KAWAN BAIK. :) time skolah menengah, form1; aku class dgn hanan. malah aqilah tak class skali. okay, time form2; aku class ngan aqilah pulak. hanan class depan. haha yaaaa, form3; skali lagi kami dikumpulkan. kami bertiga class skali.dari situ laa, kami menjadi sangat3 rapat. segala kesukaan, kesakitan, kesenangan, kesusahan kami share bersama.kami dah JANJI akan teruskan hidup kami bersama walau apa pun yang berlaku. aku sayangggggg sangatttttt dekat bff aku ni.... aqilah ngan hanan ni slalu tolong aku....tapi, aku ni jenis jahat. jahat sangat3. aku slalu sakitkan hati aqilah ngan hanan ni, tapi..... bff aku ni tetap kawan dgn aku...aku terharu sngt...

serius, aku bersyukur sgt sebab dapat kawan baik mcm aqilah ngan hanan ni. mreka dua ni dah jadi part of my life. kalau aku ada masalah, org pertama yg aku akan cari ialah bff.memang susah arr nak cari kawan baik yang dapat faham kita.kan ? bff aku ni sgt faham akan diriku..dan aku sendiri dah faham dengan mreka.yalaa, dah kawan brapa taun da nuh....dah kenai depa luaq dalam dah....

aku rindu bff aku.........sekarang kami dah tak boleh macam dulu lagi....masing2 dah busy...masing2 dah ada kerjaya masing2....aku dengan cara hidup aku.....bff aku dgn cara hidup depa.....walau apa pun yang terjadi, takdak apa pun yang akan boleh pisahkan kami bertiga kecuali ALLAH jika Allah izinkan kami untuk berpisah.. kami ni bagai isi dengan kuku dah tak boleh pisah.bagai nuetron stars.sebabnya, kami satu jiwa , satu impian ,satu semangat , satu matlamat ....

walaupun jarak memisahkan kami sekarang, ini tidak bermakna kami TERPISAH. kami satu jiwa itulah yang mendekatkan kami BERTIGA.even kami agak terpisah kerana jarak, biarlah perpisahan itu hanyalah sementara.biarlah jarak itu menjadi batas.biarlah orang ramai kata "oh, kembar 3 ni dah berpisah" TAPI......... bagi aku, KAMI TIDAK AKAN PERNAH BERPISAH DAHULU, KINI, DAN SELAMANYA !!!!

kepada NUR AQILAH BINTI AZZUDIN.....
aka...eton rinduuu aka.....aka....terima kasih sgt3 sebab sudi jaga eton..eton pun akan jaga aka mcm mana aka jaga eton...dan terima kasih sebab bagi eton panggil aka 'AKA' ...aka....eton minta maaf sebab slama ni eton slalu berkasar dgn aka... eton slalu tmpar2 aka...maafkan eton ?terima kasih sgt3 aka...dan maaf untuk segalanya.....eton sayanggggggg aka. :)

kepada NUR HANAN BINTI HAMZAH.......
eton rindu anan...ila pun rindu anan...kami dua rindu anan...anan rindu kami dak ? kami slalu nak contact anan tapi tak jadi..kami dua takut kalau kami ganggu anan...anan....kalau anan baca ni....eton nak minta maaf....maaf untuk segalanya anan...terima kasih sebab sudi jadi kawan eton...terima kasih sgt3 sebab sudi jadi bff eton...anan, takecare..kami sayangggggg anan...anan, ingat ayat ni.....

"walaupun jarak memisahkan kami sekarang, ini tidak bermakna kami TERPISAH. kami satu jiwa itulah yang mendekatkan kami BERTIGA.even kami agak terpisah kerana jarak, biarlah perpisahan itu hanyalah sementara.biarlah jarak itu menjadi batas.biarlah orang ramai kata "oh, kembar 3 ni dah berpisah" TAPI......... bagi aku, KAMI TIDAK AKAN PERNAH BERPISAH DAHULU, KINI, DAN SELAMANYA !!!! "


(: hanan, halimatul, aqilah :)
I LOVE BOTH OF YOU MY TRULY BFF


sekian, terima kasih.
with true love,
HALIMATUL SAADIAH BINTI YAHAYA

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....