14 DISEMBER 2011

syukur alhamdulillah bertemu lagi kita pada entry kali ini. fuhh,,, sangat lama saya tidak mengupdatekan blog ini. bukannya apa, saya sangat sibuk sejak2 ni... hahaha saya pun tak tahu nak cerita apa sebabnya banyak sangat cerita sehinggakan tidak tahu hendak memulakan perbualan dari mana.okaylah, let's start.......

UITM DI HATIKU
okay sub topic di atas sangat2 tidak sesuai dgn apa yg nak diceritakan pun, tapi takpalaaaaa.i have no ideas in my mind. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sejak2 berada di sini.hari ini, sudah 4 minggu sesi pembelajaran berlangsung. ya Allah, cepat sungguh masa berdetik.pejam celik, pejam celik, dah sebulan kami semua belajar dan dah nak exam pun (okay, ada over di situuuuu -.- )

KEM
baru2 ni kami pi kem. wow, best gilaaaaaaa!!!! hahahaha mmg pengalaman yang takkan aku lupakanlah.kem tu dekat Gua Kerbau, Kodiang Kedah Darul Aman.....yang tu ja laaaa yg nak bagitau pun....

HOLIDAY
okay, aku sangat3 tak sabar nak tunggu 23Disember2011 ni sebabnya aku nak balik rumah. dah 3minggu tak balik. hehehe rindu dekat ibu ngn ayah sangat mendalam dah niiiiiii, punya laaa lama aku tak balik rumah. hahaha mengada betoi, org had tak balik berbulan-bulan tuuuu okay jaaaaaa. ceh,

takpalaaaaa, taktau nak cita apa dah. byeeeeeeeeeeee :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....