21 Disember 2011

sekarang ni, aku sedang rindu dekat ibu ngan ayah aku. aku tak sabar nak balik rumah dah ni. ibu!!!! ayah!!!! nantikan kepulangan adik!!!!! :)

lepas tu, aku rindu dekat kakak aku! oddy, i miss you laaaaa, nanti balik okay ? i'm waiting for you oddy ;)

then, aku rindu dekat abang aku. tokman, lama tak contact dgn tokman. tokman sombong gila dah la ni, serius aku rindu nak gaduh dengan dia.lama gila tak dengar tokman bletiaq dekat aku, jumaat ni adik balik okay ? ^_^

pastu aku teringat dekat lalat, kaklong, umi, apit, lah, ad, badak, lama gila tak jumpa depa. hahahahaha hah lupa plak nak list. dekat CIK! hehehe, walaupun cik baru mesej aku, lama jugak lah aku tak dengar dia bletiaq dekat aku dan jerit panggil aku

last but not least.............
aku teringat dekat HAMBA ALLAH sorang ni...hua3 okay, dua hari berturut-turut aku jumpa dia.eh, aku pulakkk. kami jumpa dia.hmmm, hari ni tak jumpa pun. sedih aku...kih3 okay aku gatai dah,

okay, goodbye :)

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU