it ends tonight

sedar tak sedar,
2011 akan melabuhkan tirainya sebentar ja lagi
aku aku rasa macam tak semangat ja
errr, i mean tak macam last18 years
dulu kalau nak masuk tahun baru ja,
fullamak punyalah BAHAGIA hidup weyyyyy
ok mungkin salah satu faktor ialah
aku dah tinggalkan alam persekolahan
hmmmm,
persoalannya ;
terjejas kah dengan semangat aku ?
oh okay,
dah lari topic actually
hahahaha

walau apa pun, aku bersyukur sangat kepada Allah kerana masih panjangkan umur aku, umur kedua ibu bapaku, umur seluruh keluargaku, kawan2, dan semuanya sehingga penghujung tahun 2011, insyaAllah,
alhamdulillah :)

banyak sangat cerita aku yang terukir dalam tahun 2011.
biasalah tu, ada suka ada duka.
yang sukanya, aku akan keep it up
malah dukanya, aku akan belajar dari pengalaman tersebut
insyaAllah,

pengalaman yang tak akan aku lupakan pada tahun 2011 ialah
aku try kerja sebulan. hahahha
baca mcm lawak tp mmg lawak pun
huhu ^^
result SPM terkeluar,
then aku pi holiday dgn bff dkat lgkawi,
bulan5 check UPU
masuk u,
jumpa kawan2 baru,
first time puasa jauh dgn fmly,
heaven~
HAHAHA

okay, new year new vission(s) weyyyyy
aku dah decided dah apa azam aku utk thun2012 ni
ceh, cakap pasai azam 2012 konon
azam had 2011 tuuuuuu
totally success kah ?!

ehem, bercerita tentang itu,
alhamdulillah aku boleh buat apa yang aku nak
walaupun tak sepenuhnya berjaya,
at least menjadi laa jugak azam aku tuuuu
HAHAHAHA

harapan aku utk azam 2012 ni,
aku berharap sangat agar aku dapat merealisasikan azam itu
insyaAllah~~~~
amin......

to all my friends
happy new year
may this 2012 will bring us happiness, prosperous
and etc.
happy everyday
and
have a nice day
:)



goodbye


i'm gonna missing you
:(



welcome


i will make my life better than before
let's forget all the pasts
and make new life
new year
new life
new missions
new vissions

goodluck in your life my dear friends
:)



Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....