19 Disember 2011

di bawah sinaran cahaya mentari yang agak suram, aku terlihat kamu berjalan beriringan bersama teman-temanmu. aduh, betapa bahagianya apabila aku melihat wajah suci mu itu...dunia terasa bagaikan terhenti seketika.melihat akan dirimu, hatiku berasa bagai ditusuk sembilu tidak henti darah mencuak-cuak. aku sendiri tidak tahu mengapa. walaupun ada terselit kebahagiaan, namun ada jugak kesakitan.kebahagiaan itu mungkin disebabkan aku bahagia melihat dirimu serta senyuman manis mu itu... akan tetapi, kesakitan yang aku alami itu mungkin disebabkan aku sakit kerana aku tidak dapat memiliki hati mu sepenuhnya.wahai 'hamba Allah' okay this sem hang jadi sasaran aku. kah3

apabila malam menjelma, dibawah sinaran bulan yang terang-benderang, aku terlihat dirimu sedang mengorder makanan. betapa semartnya pakaianmu sehingga membuatkan hatiku berdegup kencang

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....