aidilfitri


berlalu lah sudah Ramadhan sebulan berpuasa
tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira


hah tudiaaaa, dah nyanyi dah atas tuuuu
oh hyeeee
assalamualaikum semua,
apa khabar?
eceh, dah mcm artis pulakkkkk -.-
hahaha
okay3, without wasting anytime, 
let's proceed to my merapu story

AIDILFITRI DATANG LAGIIIIII

okay, seperti yang kita tahu
Ramadhan sudah pun pergi meninggalkan kita.sekarang ni, kita sedang berada di bulan Syawal pulak.eh hye syawal~ :) haaaa, marilah kita bersama-sama bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya kita dapat berjumpa lagi dengan diberikan nikmat kesihatan,kecergasan,kebahagiaan dan sebagainya....alhamdulillah setelah sebulan kita bertarung dengan hawa nafsu, akhirnya kejayaan itu menjadi milik kita bersama,so, dalam bulan Syawal ni, bulan kemenangan so dalam menyambut kemenangan tu, janganlah sampai lupa pada mereka2 yang sepatutnya kita tidak boleh lupa.ahhaaaa, taktahu nak buat ayat mcm mana dah.ohyaaaa, saya berasa tiba2 agak formal pulakkkk.

dikesempatan ini, sya, halimatul ingin memohon kemaafan kepada mereka yang mengenali diri ini, maaf yaaaa, saya jugak nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin :)

Comments

Popular posts from this blog

Sah pekasam

................................

KOSONG