Tuhan Jagakan Dia ....



okay3, lagu ni bagi aku sedih.....
mungkin sebab cara dia nyanyi and suara dia tu,
mengingatkan aku kepada seseorang

ya Allah....rindunya aku dekat si A ni.....I wonder why, lately aku asyik teringat ja dekat si A tuuu.haihhhh, tak senang duduk tau dak kalau asyik teringat ni.tak tenang gila nak hidup.

kalau lah ditakdirkan dia menjadi kawan aku balik, hmm jadi kawan pun jadi laa aku bersyukur sgt3, ya Allah....alhamdulillah...
ya Allah...mungkin ini merupakan balasan utk aku, sebabnya....someone had told me ; "when you play with drama, you will get the KARMA"
okay, maybe this is what people call as karma.kannnn
hahahaha okaylah aku dah start merapu nampak gayanyaaaaa

okay selamat mendengar lagu di atas :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....