Wednesday, August 1, 2012

sunny Wednesday

oh hye hello assalamualaikum!
ok syukur alhamdulillah hidup aku hari ni berjalan dengan lancar sekali
bersyukur sangat sebab apa yang dirancang pada malam tadi
was on the right track
even though aku overslept again !
errrgggghhhhhh
terok betoi la aku niii, kann?
semalam kesian Fahmi
hari ni kesian la pulak dekat si Amir ni haaa
tp mujurlah time aku sampai tu,
dia pun baru jugak laa kan sampai
dan juga mujurlah dia kata tunggu Nailah jugak
so takdak laa rasa bersalah sgt kannnn
HAHAHAHA
ok3, ni la padahnya kalau tidoq balik lepas subuh
mmg susah gi-la ah nak bgn balik
kannnn?
ok, everything hampir2 settle.
just tggu esok jaa apa ceqita

hah okay, tukar bab pulak...
satgi kan.....
aku,Qila, Dina akan pi Kuala Perlis utk berbuka puasa scra bjemaah
eeeeee bestnyaaaaaa!!!!!!
bukan kami bertiga ja tauuuu
tapi satu bas wooooo
pi skali ngn geng2 wani, madi, nor
hehe,
walaupun nmpak mcm janggal sikit nanti,
mujurlah aku ada Qila dan Dina..
tak bgitu?
hhu'
dan jgn risauuuuuu,
kali ni aku telah menjadi anak yg baik sbb dah mntak prmission dkt mak ayah aku
huuhuhu
so syukur alhamdulillah,
mak aku pun dah bg restu utk pi KP ni,
stgi kalau tak mintak restu,
takut jadi kot lain lah pulak kannn
tkmau dah ulangi kesalahan buat kali kedua
takmauu takmauuu takmauuu
don't let banana fruit twice! hahahha
okaylah...
aku nak pi bersiap-siap sedia sat
satgi nak pi dah ni,
stgi blh tgk pantai.kih3
*perak sgt kan aku ni >.<

okay, goodbye, have a nice day readers :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.