celaru

hye assalamualaikum...
dah lama aku tak update blog ni kan....
bukan apa,
busy banyak lately...
dengan assignments nya, dengan tests nya,
tu yang jarang sgt nak update.

okay,
selama tak update ni,
banyak sungguh benda yang berlaku
ok, cukup!
benda2 ni semua telah menjadikan aku lebih berhati-hati dalam hidup, insyaAllah

recently, someone was betrayed me and aqilah
alhamdulillah, together we strong (me and Qila)
aku harap sgt manusia tu akan berubah suatu hari nanti
payah laa hidup kalau ada org mcm dia
blh celaru dunia ni tau
amin,
"ya Allah....semoga si dia akan berubah menjadi yang lebih baik..."
amin, insyaAllah....

FINAL EXAM
just around the corner!
ohmygod
ya Allah, cepatnya masa....
sem ni aku rasa lagi singkat dari 2 sem yang lepas
sungguh, bumi sudah tua
makin hari,
makin cepat masa berlalu
ya Allah...takutnyaaaaa
ok, aku start exam pada 1 Oct 2012 ni
dan habis 18 Oct 2012
ok, first time rasa habis exam lambat
selama 2 sem lepas,
kos aku lah habis exam awal
tambah2 last sem
first kos punya habis paling awal
haihhh,
takpalaa nak buat mcm mna
bkn aku yg buat jadual tu kannnn
hehehe,

hmmmm,
study week ni ibu dengan ayah tak bagi aku balik.
sedihnyaaaaa
ramai kot yang balik
sedangkan org yg jauh pun balik
how come aku yg dekat ni tak balik......
kannnnnn?
ibuuuuuuuu ayahhhhhhhhhhhh
nak balik jugakkkkkkkkk =.=

semoga aku sentiasa diberikan kekuatan daripaNya
kesihatan, kesabaran
agar aku dapat menangani hari-hariku yang makin lama makin kusut
aku rasa laaaaa,
hahaha

okaylah,
kita jumpa lagi yaa terima kasih kerana sudi baca
have a nice day
awak!

:)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....