Lepasan SPM

ok it's been so long.....
sangat lama rasanya aku tak update blog ni
bukan apa,
lately, aku busy sangat.....
dengan assignments nya,
dengan tests nya,
ni pun aku curi2 nak on the line
ok, pagi tadi,
early in the morning,
lpas subuh laaa.
aku on laptop lepas tu niat nak buat SUFO
at last,
kot lain jadinyaaaa
hahaha
aku menjelajah dekat fb aku
then terjumpak laaa gambar2,
post2, time SPM dlu.
ya Allah,
seriusly aku rindu zaman tu
rindu zaman sekolah,
rindu zaman nakal2,
rindu zaman lepasan SPM
and now,
baru aku sedar,
masa tu emas!
masa takkan berulang
kalau lah masa boleh putarkan,
akku akan putarkan ke zaman
di mana dunia aku penuah dengan gelak tawa dan gurau senda
zaman dulu,
tak sama dengan zaman sekarang
hidup aku sekarang ni,
telah menjadikan aku matang,dewasa and so on
but okay laaaa
sampai bila nak jadi budak2 kannn? -.-
seriously,
zaman sekolah mmg tak sama dengan zaman universiti
zaman sekolah blh lagi, 'bersuap-suapan'
but zaman universiti, overall sendiri.
hg nak pi class ka, tkmau ka,
hg nak belajaq ka, tkmau ka,
ikut suka hang!
takdak sapa nak larang
kannnn?
but okay laaaa.
blh jadikan diri aku, kita matang dari segi pemikiran, dan sebagainya
hahahahaha
talk and talk and talk and talk,
here are some photos :)

okay, ni mmg betul2 lepasan SPM beberapa minit yang lalu :)



ni time vacation with BFF.atas cable car :)


got nothing to do.so, hanging arounddddd :)


opssss, ni time skolah lg ni, *gotong-royong* :D


in class.studying.SPM just around the corner :)

nur hanan & nur aqilah :)


                                 nampak dak tuuuuu betapa happynya kami! eh dakkkkk aku

okaylah, sedih pulak aku dok bercerita tentang ni semua.wuwuwuwu :'(
ok have a nice day readers
thanks for reading :)
muahhhh!
hahaha

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....