great weekend!

Pada hujung minggu haritu, aku balik rumah tak sampai 24jam pun. aku balik rumah pada hari Jumaat petang lepas test FIN327. Lepastu, aku balik arau semula pada hari sabtu about 4pm.aku balik ambil Baju raya lerrr hihihi

Pada pagi hari Ahad, aku dan addina bangun awal pagi Dan pergi jog.he he kami pusing keliling UiTM. Kami start Dari kolej Dahlia 2 -> court tennis -> ladang -> tasik ilham ->sport comp -> padang kawat kesatria -> dewan sri semarak ->Oren ->dahlia 2.hahaha OK aku poyos kan? Ahh lantak ahh hahaha


Okayyyy we start our journey then :D


                           
Ni ladang lembu hoiiii. Nampak dak tu lembu banyak2? Haha


Tiba-tiba dalam ladang terjumpa dengan kereta ni



Okay, ni dekat sport comp. 


Dari oren, alhamdulillah kami Sudah kekenyangan..
Tummy is happy :-) 



Padang depan cengal.tah nama apa taktau padang tu.lupa dah aku.hehe


We are going back to dahlia :-) 


Okayyy we are done! Hahaha



Sekian, habis Sudah cerita di pagi ahad.ada lagi sambungannya.... Pergi kedai beli ais Krim keladi, ada masa kita jumpa lagi... Insya' Allah kalau ada jodoh tak kemanalah..... Have a nice day everybody! :)



Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....