today

hari ni....kehidupan ku bermula seperti biasa....
hari ni, (20/8/2013 bersamaan hari Selasa) merupakan birthday adik ku si Faizah.
happy birthday pieja! may Allah always bless you dear :)
aku bangun awal seperti biasa sebab ada class kan
pagi ni aku rasa lain...lain sangat......
aku rasa macam sedih sangat......
hmmm, aku rindu someone ni
but it's okay... never mind :)
bangun pagi tadi, aku terus teringat.
hmmm dia dah  lupa aku!
uwaaaaaaaaaa :((
but it's OKAY :)
i am nobody kan.....
aku dah nekad akan terus berjalan dan terus berjalan....
tanpa menoleh ke belakang.
i hope dia di sana baik-baik sahaja
walaupun dia dah lupa aku,
aku tak pernah lupa dia.
sebab bagi aku,
SEKALI BERKAWAN BERMAKNA KAWAN UNTUK SELAMANYA 
awak.....jaga diri baik baik.saya ingat dekat awak ni.tapi tak mengapa......masing-masing busy kan....good for you.good for me.good for us. :)
assalamualaikum! :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....