at last....

at last!!!! hahaha......update gak blog aku nih....hah yg plg penting....abeh gak trial aku slama ni...kah3 :D satu halangan dah selesai...skang ni...aku sedang prepare untuk halangan seterusnya....the biggest one.huhu

ermm, alhamdulillah aku dah pulih sepenuhnya dari masalah2 yg selama ini merasuk minda aku...terutamanya mengenai 'feeling'.kah3, skang ni aku dok bercinta ngn MR.B jaa...ahhaa,aku tau, dia akan selalu bersama aku sehingga aku mati selagi aku setia bersamanya...itu janji dia kepada aku.dan janji aku kepada dia..

selesai sahaja trial aku, aku dapat good+bad news. tapi aku rasa good news kot.good for mine...hah phone aku akan ditarik semula oleh ayah aku...akan dipajak gadaikan.begin from tomorrow! 25/09/2010;sabtu; aduh, aku okaay ja kalo xpakai.tapi, bila pkiaq balik, nnt cena nk cntact ngn qila hnan? kalo da papa cena?hah apa yg nak disusahkan...fon umah kan adaa...?fon ayah kan ada..?fon ibu kan adaa..?fon aman kan adaa...?haaa...jeng3! keh3

skang nih...aku dah tak boley macam dulu....mak ayah ku dah buat undang2 baru...aduh, directtt~ hurmm, result aku agak kurang memuaskan.gila.aku geram lah ngn sorang nih.dia yang bawak aku dalam gelombang masalah.tapi dia xrasa bersalah pon..aku tgk dia mcm rileks jaa...mcm xdak pa berlaku.tapi xpaa...nasib baik aku dah okay....

aku sedih sangat sebab kawan baik aku dan keluarganya baru ja ditimpa masalah...aku amat simpati kepada dia dan keluarganya...aku harap mereka sekeluarga tabah dan redha menghadapi ujian Allah ini....banyak sangat hikmah yang dapat diperolehi....xpaa...matun doakan agar kalian baik2 saja dan dilindungi oleh-Nya...amin~

tadi petang; 24/9/2010;jumaat; aku pi mcd.ada la sorang abang ni.aku tgk dia.muka dia mcm pidot.kawan aku.errmm, bfffffff aku.hahahhha, tetiba tingat kat dia.tadi aku chat ngn dia...lama gilos kami xcntact...huhu ^^ loga la sikit dapat tau pkembangan pasai dia tadi.huhu ^^ dia ni baik sgt...slalu tlg aku.hahha,

pehtu aku da sorang gi kawan baru...budak perak.hahhaha, pehtu ada gi..kawan pdot ni gak.satu skola la katakan..ahhaa,baik la jugak...aduh, ramai ngat aih...kalo aku nak bgtau..jenoh.smpai esok pon x abeh...

baiklah..tanpa membuang masa....aku nak minta diri dulu...baru teringat.tadi lepas aku makan, lupa nak minum air.patot ah tekak rasa lain..kua3 :D selamat hari2 semua... ;)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....