ia menjelang lagi.....

selamat tinggal ramadhan...selamat datang syawal... ini lah kata2 yg sering kita dengar..hari raya semakin dekat.hati orang masing2 sah dah xsabar menanti..tapi, tidak bagi aku..mungkin disebabkan bnyak faktor.yeaah, faktor utama absolutely aku on trial.haha, so xleh enjoy gila2! math sedang menanti~ faktor kedua mungkin suasana hari raya family ku pd tahun ni mesti dah xsama dgn tahun2 berikutnya...faktor seterusnya, impian kecil ku hancur.impian kecil? wow, apa?apa? hee :D erm, xdak pa laa...hnya sekadar angan2 kosong yg mmg tdk lagi akan jadi nyata...dulu aku pernah berharap agar aku dapat beraya ngn dia this year.tapi, setelah berakhir segala-galanya, xmungkin impian kecil ku itu akan menjadi.alhamdulillah, aku dah semakin pulih dari hidup ku yg xtentu arah itu...huhu sedikit sebanyak aku dah dapat petunjuk,semangat,untuk aku teruskan hidupku ini...erm,mmg dia dah pon janji smthng ngn aku, tapi aku xnak lah.....let by gone be by gone...aku xnak dah kes yg sama jadi lagi dalam hidup aku...mungkin dulu aku tabah.tapi skang, entah laa...mmg sukar gila.

eh tadi part sedih.had ni part lagi sedih.uwaa :(( *over.haha, hah disaat org ramai dok kalot, bergegas, bersuka ria, aku ni dok berduka cita...mau daknya...org blh balek kg..aku ? huh. hari2 aku balek kg....alangkah bahagianya kalo tok aku dok jauh2.eh2, i means dok jauh dari rumah ku lah...adeh, time raya boleh balek kg.huu suka.suka.tapi, plg jauh pun,kt penang nuh.haha, had maternal family lg syokk.sebelah rumah jaa.. xgadoh apaa....org balek kg naik keta, aku balek kg jalan kaki. (kdg2 lompat ja pagar tuh...kalo cik aku xtau lah..) hah lg puas.hari2 aku balek kg..tapi...xmau..nak jauh2.xpaa.tunggu satt..tnggu aku kawen ngn org nogoqi nnt.haha, yono, wait arr..heheh, :D nantii...boleh balek kampung.boleh la rasa cena suasana balik kg.huu amin~ mnx2 laa dpt kawen ngn org yg ada kg jauh2.hahha,

kampung halaman... [TERINGIN]

hah thank you for giving me this opportunity to apologize all of you.matun nk minx maaf kepada semua kawan2, pembaca2, dan semua lah sekiranya ada tersalah kata,terkasar bicara, dan ter apa2 ja lah....sorry sgt2?erm, dgn hari baik bulan yg baik ni, sama2 lah kita saling maaf, memaafi antra satu sama lain..^^ kpda awak, saya minta maaf sgt2 kerana slama ni saya slalu sakitkan hati awak...dan saya mnta maaf sbb xdpt nk balas ksh syg awak..erm mgkin apa yg awak pernah kata kt saya tuh, betul....'saya mmg memahami awak...tapi masih belum bisa buat awak bahagia...' so sorry..?tapii, satu jaa yg saya nk awak tau...saya dah lakukan yg 'terbaek' awak tuh...tp msh gagal.. :( mmg slah saya jugakk...kalau lah saya tau yg mlm tuh adalah malam terakhir kita msg mcm tuh...mesti saya akan layan awak.kalau lah saya tau bahawa hari tu merupakan hari terakhir kita jumpa, mesti saya akan terus pandang wajah awak...tapi skang, nasi sudah menjadi bubur...segala-galanya xkan berulang...saya doakan agar awak bahagia bersama si dia....saya harap sgt agar si dia dpt jaga awak lebih baik dari saya.kan saya pernah kata kat awak dulu,masa 14 mei, 2010, 'awak akan dapat yang lebih baik dari saya'...skang saya tau awak dah bahagia...dan saya harap awak akan bahagia utk selamanya.....tentang janji awak tuh, jgn risau...saya akan bubarkannya...dengan harapan awak xkan terikat lagi dgn perjanjian dan saya xkan terluka lagi....cukuplah setakat ni saja..smpai di sini saja yg saya mampu tanggung semua ni.sudah,jgn sakiti saya lagi,pls...kalau boleh pergilah jauh2 dari hidup saya :(

hahaha, msg kat atas tuh, special utk sapa2 yg sedaq akan diri dia sajaa...huhu ^^ erm i means, tuan punya badan laa..huu ^^ kepada semua, im so sorry...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

p/s:- utk awak...sorry, i have to write this bcoz this is the only way for me to apologize.i dnt want to msg u.becoz i might get hurt.thats why i on num celcom.
-i knows that yellow is your fav colour.

utk semua, apa yg dinyatakan dlm perenggan ke-3 tu, saja lawak2 jaa...xdak benda yg serius pon...keh3 :D saja dok buat pulon time mlm2..huhu ^^

my love is forever, HAVE A GREAT DAY ! AND GREAT HARI RAYA ;)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....