kalau lah boleh ulang.......

yuhuu~ hah aku mai dah....heheh, hari ni aku xnak cita panjang lebaq...just nak share ngan hampa2 jaa..heheh, em hari ni time aku jawab akaun paper1, aduh! tetiba rasa lain macam.aku heran lah.pasaipa~aku buat xtau dulu.dah mmg xleh tahan aku tgk lah tepi sebelah kiri aku.tudiaa aih.panass sgttt~ kipas xpusing.cam ngan pa gi....adeh, dah la 'panas' buat akaun.kipas pulak x switch on.btmbah panas lah aku dibuatnya..hik3,em kalu lah masa boleh ulang.....aku nak ulang semalam. :( aku dah buat kesilapan yg besar.iaitu telah membuang waktuku begitu sajaa..semalam serius aku malas.malas tahap max.dah laa xstadi paa...boleh dok lena.buat cam ngn hari ni xdak exam.mai tadi, baru nak kalot....huhu *tobat xmau buat dah...heheh,

hah tadi...tiba2 aku terringat last year.before posa.kami pi men futsal.haha, kami ni, aku,hanan,qila,thata,neesa,yono,anis,sab,p-nurt,unie, and ramai lagi lah...em skang baru aku sedaq yg dulu, aku, qila, hanan, buaasss sgt...akulah pala puak.had dok ngajaq depa dua buat bnda had xbetoi...kesian kt hmpa noh?sapa suruh ikot?hahaha, ehem qila.ingt ak time awai mggu fom4 had kita xmasok class B* tu? ops! biarlah rahsia..heheh, ^^ eh, hasil dpd futsal tuh, kami ni ada laa snap serba sikit gamaq2...meh nk tunjuk...cuci mata sikit.haha,tapi toksah dok kata pa laa....sebab gamaq ni time Zaman Renaissance..zaman pertengahan....budak2 dulu nuh.xtau pa gi...adeh, haha, sebarang komen,sila nyatakan. ;)
*TUDIAAA.....
sorry noh....ni gamaq time zaman jahiliah....(kami 3 terutama aku)

ni time aku hudoh....hhahaha,

hah dah la tuh...dua gamaq cukup.bukan xmau tunjuk.tapi,biaqlah..hahhaha,kepada semua kawan2, specially ; my lovely buddies....i'm sorry?? :( sbb dah TERRupload gamaq2 ni....berat hati nak share..tp xtau.sorry sgt2.marah, habaq.tau?em kepada semua, ni time zaman jahiliah.....zaman gelap...alhamdulillah skang sedang berada di zaman kesedaran.... ;) errr, skali lagi...sorry sangat99999!!!!!!!???? mmg org dok kata aku dok buat terok....em xkesah dah semua tuh......thats words is part and parcel of my life...

kalau lah boleh ulang.......aku nak pergi ke zaman di mana aku selalu habiskan masa aku dengan perkara yg sgt xberfaedah.tapi apa kan daya...itu semua hnya lah angan2 kosong.seperti aku dah kata kat atas........ATASSS SEKALI! 'semalam adalah sejarah yang tidak dapat diulang'. kalau dapat ulang pon, mmg xsama apa yg berlaku dgn hari ni.so, hargailah masa yg ada ini slagi sempat...biaq sesal dulu pendapatan, sesal kemudian, tiada guna.pls take it serious.jgn sampai kita menyesai one day sbb dah buang masa2 lalu~ like me. :( always remember! every ticking of clock is gold! diamond! very precious! BIAR MENYESAL SEKARANG.JANGAN NANTI.SEUMUR HIDUP.KERANA MASA TIDAK DAPAT DIBELI DENGAN WANG RINGGIT. selamat beribadat. ;)



(gambaq aku dah delete, hhe)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....