bang bang boom!!!

salam, huu ^^ dalam hidup aku, aku xpernah mencuri dan xpernah diajar mencuri.tetapi, malam ni aku nak curi.curi smthng yg amat berharga buat aku.aku nak curi time study aku sat walupun agak lama.sekarang hidup aku dah xmacam dulu...dulu mungkin aku ni agak ceria.tapi skang tidak lagi.haha, dulu mungkin aku peramah.tapi skang tdk lagi.huhu sampai ada org mai habaq kat aku lah kata aku sombong.tapi xpaa.aku xkisah semua tu.sebb baguih laa depa mai habaq sendiri kat aku dpda dok cakap blakang.dpda dok cakap2 blakang lebih baik mai cakap depan2.mcm kawan aku ni haaa, hahahahahaha, thanks t**! sbb bgtau cek. :)

hah sejak kebelakangn ni, otak aku kusut sangt!!! mcm2 aku fikir.pkiaq pasai study, future, time planning,family.hmmmmm,, sejak2 akhr ni jugak family aku ditimpa musibah.dugaan yg agak dahsyat.tapi xdak sapa yg tau...hnya Allah, fmly aku, dan diriku ja yg tau.biaqlah...aku tak faham lah.kerana perkara kecik tu, habis family aku hancur! dan aku sedih sgt.....dah laa aku sdg bergelut dgn spm.pehtu jd pulak mcm ni.aku rasa mcm aku kekurangn perhatian pulak.ahhaa, sekarang ni, aku sgt memerlukan someone yg blh ada di sisi aku.aku sedih...aku sunyi...aku hnya tanggung sorg2 aku.tapi xpaa, aku dah biasa semua tu...aku tanak nyusahkan org lagi....

aku sedih sgt sebb akhr2 ni mak ayah aku asyk marah2 aku jaa.mereka seolah2 xpham ngn cndition aku sekarang...aku nak study pon dah xdak mood.bila aku xstudy, lagi depa marah.seriously aku cakap, mak ayah aku jadi mcm ni sejak kejadian tu...tapi yg hairannya, kenapa aku dan abg aku(aman) jadi mangsa?tmbah2 abg aku.everyday dia kena marah even bnda tu bnda remeh.aku kesian kat abg aku...kerana aku jugak kdang2 dia kena.wlaupun aku jahat ngn abg aku, tp ofcoz aku syg dia.sbb dia baik ngn aku.skang ni dia xdak disisi aku.aku jadi smkain lemah.

kenapa semua ni perlu jadi sekarang???kenapa tdk lepas aku amek spm??21/12/2010??? tapi semua persoaln ni xmgkin akan terjawab skang.sbb smua org xtau apa jawpanNya.knpa aku xboleh tabah setabah dahulu?hmm, dah laa. xdak sapa blh jawab..aku hnya tertnya2.smpai bila dugaan ni akan berakhir....em bukan apa...aku sbgai anak mesti lah kena faham apa yg mak ayah aku sdg lalui skang...tapi aku dah cuba faham akan mreka...mgkin xcukup lah kot.....tapi xpaa...aku cuba utk bersabar...aku akan bersabar mcm mana aku dok suruh org sabar..

aku harap sgt masalh ni akan selesai dgn cepat...bnyak gila cita yg aku cut2.ahahhhaha, xpa lah dah lama aku dok kat sini.nnt kalo ada cita lagi, aku cita lagi.salam,

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....